فرمانده سپاه استان البرز گفت: حاج قاسم نماد واقعی اخلاص و بصیرت بود، به زخارف دنیوی اعتنا نمی کرد و توانست پاک زندگی کرده و پاک و سرافراز معبود خویش را ملاقات کند.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۵۲
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همزمان با دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مدافع حرم و یاران مظلومش  نشست بصیرتی توسط حوزه بسیج ادارات 1191 سردار شهید ابراهیم همت در اداره پست کرج برگزار شد و طی این مراسم یادبود، مسئولین و کارکنان اداره پست با آرمان های والای شهدای جبهه مقاومت تجدید میثاق کردند.

حاج قاسم نماد واقعی اخلاص و بصیرت بود

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز در این مراسم ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: با اینکه دو سال از رجعت آسمانی سردار دل ها می گذرد اما رهبر معظم انقلاب اسلامی هر گاه درباره وی سخنرانی می کنند، نمی توانند بغض و اندوه خود را پنهان کنند. اینکه نایب امام زمان (عج) در رثای هجران وی به این حد تالم دارد، نشان از اوج بصیرت و ولایت مداری حاج قاسم عزیز ماست.

وی مطرح کرد: سردار سلیمانی سال ها در طلب شهادت بی قرار بود اما تدبیر الهی این بود که این فرمانده شجاع و دلیر پس از دوران دفاع مقدس، برای نابودی فتنه عظیم داعش ذخیره الهی باشد. ملت ایران و ملت های مظلوم منطقه به خوبی می دانند که امکان غلبه بر فتنه هولناک و هراس انگیز داعش بدون قدرت  فرماندهی و سازماندهی بی نظیر حاج قاسم سلیمانی و همرزمان مظلومش وجود نداشت.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: حاج قاسم نماد واقعی اخلاص و بصیرت بود، به زخارف دنیوی اعتنا نمی کرد و توانست پاک زندگی کرده و پاک و سرافراز معبود خویش را ملاقات کند. یکی از ویژگی های برجسته شهید قاسم سلیمانی را می توان بصیرت ولایی وی دانست. سردار سلیمانی ذوب در ولایت بود و اندیشه و سلوک وی مالک وار بر سیره رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت کامل منطبق بود.

سردار حیدرنیا عنوان کرد: شجاعت توام با تدبیر حاج قاسم همراه با تشخیص درست و بهنگام موجب شده بود هرجا حضور پیدا کند، دشمن دچار انحلال و اضمحلال قطعی شود. این فرمانده شجاع علی رغم صریح لهجه بودن دارای نگاه فراجناحی بود و به تمام اقشار جامعه تعلق خاطر داشت و خدمت به مردم را همانند جهاد فی سبیل الله مغتنم می شمرد.

وی ضمن قدردانی از فداکاری های کارکنان اداره پست در زمان فراگیری بیماری منحوس کرونا و مشارکت کارکنان و بسیجیان ادارات استان البرز در اجرای رزمایش کمک های مومنانه خاطرنشان کرد: 139 شیفت ایثار در هفته مقاومت و بصیرت توسط کارگران استان البرز به رزمایش کمک های مومنانه اختصاص پیدا کرد و کارگران به صورت داوطلبانه حقوق یک شیفت خود را به نیازمندان هدیه کردند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها