فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) سپاه / مدیا
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) سپاه گفت: مبارزات و از خودگذشتگی‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در برابر داعش و استکبار جهانی موجب آرامش و آسایش برای ایران و کشورهای اسلامی منطقه شد
کد خبر: ۹۴۰۵۴۲۶
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

شهادت حاج قاسم موجب اتحاد مسلمانان منطقه شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار محمدتقی اوصانلو  صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 4 و 5 با محوریت شهید یسری  در ثارالله اردبیل اظهار داشت: عملیات «کربلای ۴» هیچ‌گاه مظلومیت و شجاعت رزمندگان را فراموش نمی‌کند. عملیاتی که رادار‌های آمریکائی به جبران قضیه «مک فارلین»، تمام جزئیات عملیات را به عراقی‌ها داده بودند. مظلومیت شهدای عملیات «کربلای ۴» تداعی‌کننده غربت و مظلومیت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش در روز عاشوراست.

وی افزود: قدرت و قوت ایران اسلامی از همین خون شهدایی است که بر زمین ریخته و دست‌ها و پاهایی است که در این مسیر قلم شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) سپاه با اشاره به اینکه شهدا همچون مشعل‌های هدایت و نورانی هستند که باعث روشن شدن مسیر برای افراد جامعه می‌شوند، گفت:  دشمنان می‌خواهند بین ارزش‌ها فاصله بیاندازند اما خانواده شهدا باید از این ارزش‌ها دفاع کرده و آن را نشر و توسعه دهند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: مبارزات و از خودگذشتگی‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در برابر داعش و استکبار جهانی موجب آرامش و آسایش برای ایران و کشورهای اسلامی منطقه شد و شهادت این شهید والامقام نیز اتحاد و همدلی جبهه مقاومت و مسلمانان منطقه را به همراه داشت.

ارسال نظرات