فرمانده سپاه اردبیل :

دشمن از موشک های ما نمی ترسد بلکه از توانایی ما واهمه دارد

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با اعلام اینکه در بخش نظامی خودکفا شده‌ایم و به یک قدرت بزرگ در منطقه تبدیل گشته‌ایم، گفت: دشمن از موشک‌های ما نمی‌ترسد بلکه از استعداد و توانایی‌های ما هراس دارد
کد خبر: ۹۴۰۵۴۲۳
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

دشمن از موشک های ما نمی ترسد بلکه از توانایی ما واهمه دارد

خبرنگار محمد جنگی /به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 4 و 5 با محوریت شهید یسری  در ثارالله اردبیل اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدای جنگ تحمیلی ایران اسلامی امنیت ترین کشور، قدرتمندترین و در حین حال پیشرفته ترین کشورها در منطقه و خاورمیانه هست.

وی  با اظهار تاسف از اینکه برخی افراد از تشرهای پوشالی دشمنان می‌ترسند، گفت: همه باید باور داشته باشند که به‌رغم تمامی توطئه، دسیسه‌ها، کارشکنی‌ها، تهدیدها و بدگویی‌های دشمنان اما دستاوردهای بسیار عظیمی را به دست آورده‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با اعلام اینکه در بخش نظامی خودکفا شده‌ایم و به یک قدرت بزرگ در منطقه تبدیل گشته‌ایم، گفت: دشمن از موشک‌های ما نمی‌ترسد بلکه از استعداد و توانایی‌های ما هراس دارد.

وی با تأکید بر اینکه این دستاوردها را با استقلالی که داشته‌ایم به دست آورده‌ایم نه وابستگی به کشورهای بیگانه، تصریح کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که هرچند مسئولیت و مدیریت سخت است اما برای خدمت به مردم نباید از هیچ تلاش و کوششی دریغ کنند.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه باید از شعار دادن و حرف زدن زیاد دست برداشت و برای مردم در عمل کار کرد، افزود: باید در عمل با اجرایی و عملیاتی کردن امور زمینه بهره‌مندی مردم را از خدمات و دستاوردها فراهم کنیم و از طرح وعده‌های توخالی و شعارگونه پرهیز شود.

ارسال نظرات