خبرهای داغ:
آئین نکوداشت دومین سالگرد شهادت مظلومانه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و ششمین یادواره شهدای اهل تسنن شهرستان رازوجرگلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۳۶۱
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

 

به گزارش خبر گزاری بسیج ، یادواره ۲۴شهید والا مقام اهل تسنن شهرستان رازوجرگلان با محوریت شهید سلیمانی بصورت متمرکز و با حضور سردار اسماعیل فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، فرمانده سپاه شهرستان ، علمای شاخص اهل تسنن ،معاون سیاسی فرماندار ، مسئولین ادارات و بسیجیان بخش جرگلان در محل مسجد حنفیه روستای کرپشلی برگزار شد.

سردار فرجی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ،شهدای مدافع حرم و حریم ،شهدای مقاومت به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی، به بیان برخی از ویژگی‌های ممتاز و منحصربه‌فرد ایشان از جمله به اقتدار و صلابت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند و گفتند؛ امروزه اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون حاج قاسم است و شهیدسلیمانی فردی بود که همه وجود خود را در این ۴۰سال برای خدمت به مردم گذاشت و همیشه خود را خادم ملت می دانست.

شهید قاسم سلیمانی اهل نماز اول وقت و تضرع بود هیچ وقت در اوج نبرد از نماز اول وقت غافل نمی شد، هیچ وقت به بی گناهان ظلم نمی کرد، برای تک تک نیروهایش ارزش قائل بود.

فضائل شهید قاسم سلیمانی هنوز خیلی مانده است که ما بتوانیم به زبان بیاوریم نه در کتابها ،نه در فیلمها و نه در سخنرانی ها خلاصه نمی شود.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه در ادامه افزود ؛ امروز جنگ ما با آمریکایی‌ها ،جنگ خدایی و شیطانی است، شیطانی که به فرموده امام خمینی (ره) همان آمریکاست که امروز در منطقه پیدایش شده و می‌خواهد بر جهان حکومت کند.

امروزه جنگ اصلی ما جنگ تمدن ها می باشد لذا اینها نگران گسترش اسلام هستند. دشمنان ما هدفشان تفرقه بین سنی و شیعه می باشد و ما نباید در زمین دشمن بازی کنیم .

ایشان در پایان افزود امروزه اگر هر کسی علیه سنی یا شیعه حرف بزند در مسیر دشمن حرکت کرده است و آنچه که باعث پیشرفت و پیروزی می شود حفظ وحدت است که الحمدالله استان خراسان شمالی یک نمونه بارز از وحدت شیعه و سنی در کشور می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها