خبرهای داغ:
به مناسبت شهادت سردار دلها ، حاج قاسم سلیمانی و ایام دهه بصیرت یادواره شهدای شهر تیتکانلو در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۹۵۸
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج: جناب سرهنگ محمدی ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهه فاطمیه و شهادت حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه نام و یاد شهدا دل‌ها را زنده می‌کند، گفت: جلسه یادواره شهدا یادآور همه فضیلت‌ها و ارزش‌هاست و شهدا عصاره همه این فضیلت‌ها هستند.

وی با تأکید بر اینکه با نام و یاد شهدا ، جبهه مقاومت جان گرفته است ادامه داد: شهید سلیمانی عاشق اسلام و ولایت بود و خود را وقف خدمت کرده بود.

سرهنگ محمدی افزود: امروزه همه فضیلت و ارزش و آرمان‌ها قرار گرفتن در مسیر شهادت است.

وی با بیان اینکه شهدا تعلیم یافتگان مکتب امام بودند گفت: باید برای انقلاب کار جهادی انجام شود، کاری ماندگار که شهدا این را ثابت کرده‌اند و ادامه داد: امروزه یادواره شهدا تکریم و تجلیل از این ارزش‌هاست، پاسداشت فرهنگ شهادت است، ایثارگری و ازخود گذشتگی است.

جانشین اسبق سپاه جواد الائمه (ع) استان خراسان شمالی با بیان اینکه امروز فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه می‌بینیم گفت: باید همه تا آخرین نفس پای انقلاب بایستند که این انقلاب ثمره ظهور خواهد بود.

وی ادامه داد: پیام شهدا حرکت جهادی است، امر به معروف و نهی از منکر است و افزود: خلأ وجودی شهید سلیمانی ها باید با تلاش و خدمت پر شود.

فرمانده ناحیه فاروج نیز با بیان اینکه : به گفته رهبر معظم انقلاب "در مسیر پیشرفت کشور غرور، کسب مال و منال و دست درازی به بیت‌المال ممنوع است و مسیر پیشرفت کشور باید عرصه خدمت و انقلابی‌گری باشد."

وی با تأکید بر گفته رهبر معظم انقلاب:" با کار جهادی این نظام و انقلاب سامان می‌گیرد" اذعان داشت: قدرت چهار مولفه تولید، توسعه، حفظ و نمایش دارد که ما امروزه در عرصه نمایش قدرت هستیم .

محمد مهدی شفیع آبادی ادامه داد: سرمایه اصلی ما خون پاک شهدا و پیروی از ولایت است.

وی گفت: امروز مرزهای عقیدتی برداشته شده است و خداوند پشتوانه انقلاب است.

همچنین امام جمعه فاروج گفت: توقع مقام معظم رهبری این است که شما بسیجیان و مردم جهاد کبیر را در عرصه آبادانی، پیشرفت و ساخت کشور رقم بزنید.

حجه الاسلام نوروزی گفت: برای توسعه گام دوم انقلاب باید شما خلأ کاری شهدا را پر کنید و با بهره‌گیری از آرمان‌ها پای تمام ارزش‌ها، ولایت، انقلاب و فضیلت‌ها بمانید تا در نقطه ظهور یاران خوبی برای امام زمان باشیم.

گفتنی است پخش کلیپ و گلباران و غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها