فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا:
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: مجاهدت ها و تلاش های حاج قاسم سلیمانی برای اعتلای جهان اسلام فراموش ناشدنی است و نیروهای منطقه خودشان را سرباز ایشان می دانند.
کد خبر: ۹۴۰۴۵۶۲
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد تقی اوصانلو روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سنندج اظهار کرد: در نهم دی خداوند متعال اراده کرد و مردم را به صحنه آورد تا در برابر فتنه گران ایستادگی کنند.


وی افزود: ایام دی و بهمن بسیار ارزشمند است و عملیات های کربلای چهار و پنج، بدر و خیبر در این ایام اتفاق افتاده و شهدای بزرگی در این روزها جان خود را فدا کردند تا این نظام استوار بماند.


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس پیشتازند و هر چه داریم از فرهنگ دفاع مقدس است.


سردار اوصانلو افزود: حاج قاسم می فرماید که هر چیزی یاد گرفتیم از هشت سال دفاع مقدس بود امروز اگر شهدای مدافع حرم و کربلای چهار و پنج را داریم به جرأت می توان گفت شهدای کربلای چهار و پنج بالاتر از شهدای مدافع حرم هستند چون این مقاومت امروزی ثمره مکتب شهدای دفاع مقدس است.


وی تصریح کرد: دیشب حادثه هولناکی را پشت سر گذاشتیم و دیدیم چگونه دشمنان انقلاب اسلامی تاب تحمل حاج قاسم را نیاوردند و رئیس جمهور خبیث آمریکا دستور ترور حاج قاسم را صادر کرد و حاج قاسم سلیمانی در عراق و توسط خبیث ترین آدم های روزگار به شهادت رسید.


وی افزود: دشمنان در ایران دنبال این بودند که با توطئه های مختلف جمهوری اسلامی را شکست دهند ولی حاج قاسم حلقه اتصال مردم با نظام بود لذا این سردار بزرگ را به شهادت رساندند تا مسیر برای اجرای توطئه هایشان هموار شود.


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا اظهار داشت: دشمن با تمام توان و با توطئه‌های مختلف به دنبال انحراف افکار مردم و فاصله انداختن آنان با ارزش های انقلاب است.


سردار اوصانلو تصریح کرد: فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس مرگ را به سخره گرفته بودند اما فرماندهان ارتش عراق از ترس نمی توانستند چه کار کنند.


وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس را شهدا به ما یاد دادند که چگونه امروز در مقابل دشمن بایستیم.

سردار اوصانلو اظهار داشت: باید بصیرت داشته باشیم تا مکتب حاج قاسم و شهدای دفاع مقدس را درک کنیم و در این مسیر نیز بصیرت معنوی والاتر از بصیرت سیاسی است.



فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا در ادامه سخنان خود افزود: ما در تاریخ انسان های بزرگی را تقدیم نظام اسلامی کرده ایم و شهید سلیمانی یکی از این بزرگواران است.


سردار اوصانلو با اشاره به مدیریت و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی گفت: قرارگاه فرماندهی حاج قاسم در حلب سوریه در نزدیک ترین مکان به دشمن و در فاصله ۶۰۰ متری بود.


وی افزود: آمریکایی ها می خواستند با کشتن حاج قاسم اتحاد مسلمانان را در منطقه از بین ببرند اما خون حاج قاسم و یارانش موجب تقویت اتحاد مسلمانان و جبهه مقاومت شد و امروز شاهد حماسه آفرینی فرزندان حاج قاسم در یمن و سوریه و عراق و دیگر کشورهای منطقه هستیم.


سردار اوصانلو تصریح کرد: امروز ارتش جهان اسلام در سوریه، عراق، یمن شکل گرفته و پس از فرار آمریکایی ها از افغانستان شاهد فرار آن ها از عراق خواهیم بود.


وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها وابسته به تکنولوژی هستند و الا سربازانشان جرأت و توانایی جنگیدن ندارند.


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا اظهار داشت: امروز پیشرفته ترین موشک ها و تکنولوژی های نظامی را داریم و این مهم در کنار روحیه نیروهای نظامی ما موجب اقتدار ایران اسلامی شده است.


سردار اوصانلو تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که در مضیقه نظامی سال ۵۹ نیستیم و ۴۳ سال تجربه داریم.


وی افزود: ما نسبت به شهدای انصار و مهاجر در کردستان وظیفه داریم که فرزندان خود را سرباز حاج قاسم تربیت کنیم چون دشمن هیچ وقت دست از دشمنی برنمی دارد.


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا اظهار داشت: امروز نیروی انسانی و تجهیزات بیشتری نسبت به دوران دفاع مقدس داریم اما این امکانات کافی نیست و نباید عقب نشینی کنیم و به وضعیت موجود راضی باشیم.


وی خاطرنشان کرد: رابطه دلی با ولی امر مسلمین و باخدا بودن رمز عزت و موفقیت است و این از تأکیدات حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات