فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از توزیع بیش از 20 هزار بسته معیشتی در قالب کمک مؤمنانه و به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در بین مردم استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۴۵۵۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تسلیت به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد سردار سلیمانی اظهار داشت: امروز دومین سالگرد شهادت قهرمان ملی و ناجی کشور های اسلامی است، مردی که با شهادت خود عزت و آزادگی انقلاب اسلامی را در جهان پر آوازه کرد.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: از همه همکاران مان در بسیج جامعه پزشکی و بسیج سازندگی و تمامی اقشاری که در طی دو سال گذشته اقدامات برجسته ای در مبارزه با ویروس منحوس کرونا داشته اند تشکر و قدر دانی می نمایم.


سردار حسینی گفت: در ابتدای شیوع این ویروس، سپاه با ورود خود در کنار مردم بود و به آنان قول داد تا آخر در کنار آنان بماند که به فضل الهی توانستیم با تدابیر شایسته فرمانده کل قوا در این بحران با شایستگی در کنار مردم باشیم و به آنان خدمت کنیم.


فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان خاطر نشان کرد: سپاه از همان روز اول در چند موضوع، هم در بحث ضد عفونی کردن معابر، کمک های مومنانه و طرح شهید سلیمانی و جلوگیری از اشاعه این ویروس و واکسن ضد کرونا وارد عمل شدیم و به مردم خدمت رسانی کردیم.


وی با اشاره به اینکه امروز و به مناسبت دومین سالگرد شهید سپهبد سردار سلیمانی هفدهمین رزمایش کمک های مومنانه در حال برگزاری است افزود: در 16 مرحله قبل ما توانستیم مبلغی بالغ بر 200 میلیارد تومان کمک های مومنانه را جمع آوری و در اختیار هم استانی های عزیزمان در استان کردستان قرار دهیم.


سردار حسینی عنوان داشت: در این مرحله 20 هزار و 45 بسته معیشتی به مبلغ 10 میلیارد و 22 میلیون و 500 هزار تومان در بین خانوار های محروم در مناطق کم برخوردار استان کردستان توزیع می شود.


وی گفت: در راستای کمک رسانی به نیازمندان بالغ بر 50 هزار خانوار نیازمند توسط سپاه استان از ابتدا تاکنون شناسایی شده است که مورد حمایت قرار گرفته اند و به لطف خدا توانستیم یاری گر آنان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات