خبرهای داغ:
فرزند شهید سلیمانی گفت: دیری نخواهد پایید اشک‌های غم ما در فراق پدرانمان در این قتلگاه به اشک شوق پیروزی آن هنگام که عراق عزیز و همه کشورهای منطقه از لوث وجود متجاوزان آمریکایی پاک شود تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۵۳۲
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبگزاری بسیج:، زینب سلیمانی فرزند شهید سردار حاج قاسم سلیمانی روز یکشنبه در تجمعی که در فرودگاه بغداد محل شهادت سرداران مقاومت برگزار شده بود گفت: بسمه تعالی، سلام و درود خدا بر  شهیدان راه خدا. سلام و درود بر شهید حاج قاسم سلیمانی، سلام و درود خدا بر ابومهدی المهندس، که به عهدی که با خدا بسته بودند صادقانه وفا و با خون خویش آن را امضا کردند.

شهید سلیمانی ملت عراق را از صمیم قلب دوست می‌داشت و برای عزت و سربلندی ملت قهرمان عراق عاشقانه جانفشانی می‌کرد. او به عراق قوی فکر می‌کرد، عراقی که خار چشم دشمنانش باشد و در سایه مجاهدت دلیرمردانش خواب راحت را از چشم متجاوزان دور ساخته باشد.

فرزند شهید سلیمانی در ادامه گفت: ابومهدی المهندس نیز قهرمان ملت عراق بود که همه وجود خویش را وقف آزادی ملت عراق و مبارزه با دشمنانش کرده بود. پیوند خدایی حاج قاسم و ابومهدی المهندس نمادی بود از رابطه برادری صمیمانه و تاریخی و وحدت شکوهمند ملت عراق و ایران. خداوند نیز اراده کرده بود که آنها را با هم به ضیافت خویش فرابخواند چرا که پیوند آنها بیش از آن که دنیایی باشد آخرتی بود.

زینب سلیمانی افزود: رهبر عزیزم امام خامنه‌ای مد ظله در خلوت شب‌های عبادت و نیایش شبانه همان‌گونه که دعاگوی پدرم بود ابومهدی را دعا می‌کرد و در یکی از دیدارها به او فرموده بود "من حتی یک شب شما را از دعا فراموش نکرده‌ام".

اکنون ما در قتلگاه این شهیدان هستیم، قتلگاهی که آنان با دست پرکینه آمریکایی‌ها در آن به شهادت رسیدند. شهید سلیمانی در آخرین لحظات عمر خویش به میهمانی شما آمده بود و من که از میهمان‌نوازی و محبت عراقی‌ها باخبرم به‌خوبی می‌دانم برای شما چه سخت است که تحمل کرده‌اید که میهمان شما در مملکت عزتمند عراق توسط دشمنان به خاک و خون کشیده شود.

وی ادامه داد: اگرچه متجاوزان حرمت شما و میهمانتان را شکستند اما شما در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی و یار همرزمش ابومهدی المهندس بار دیگر عزت و غیرت ملت عراق را به نمایش گذاشتید و صحنه‌هایی تکرارناشدنی در تاریخ ملت عراق خلق کردید. من به‌عنوان فرزند ملت ایران و فرزند کسی که حاضر بود جانش را فدای همه ملت‌های مسلمان و بلکه آزادی‌خواهان جهان کند از ملت عزیز عراق تشکر می‌کنم.

امشب ما در مقتل این شهیدان مجدداً پیمان برادری آنها را به‌یاد می‌آوریم و با آنها پیوند می‌بندیم میراث ارزشمند آنان یعنی وحدت افتخارآفرین و عزت‌بخش ملت ایران و عراق را که ثمرات و برکات بی‌شماری برای همه ملت‌های مسلمان و جبهه مقاومت خواهد داشت، همچون گوهری گرانبها حفظ کنیم و دست در دست یکدیگر، گام به گام به افق «انتقام سخت» از دشمنانی که دستشان به خون آنان رنگین شده‌است، نزدیک‌تر شویم.

فرزند شهید سلیمانی در پایان گفت: دیری نخواهد پایید اشک‌های غم ما در فراق پدرانمان در این قتلگاه به اشک شوق پیروزی آن هنگام که عراق عزیز و همه کشورهای منطقه از لوث وجود متجاوزان آمریکایی پاک شود تبدیل خواهد شد. روزی فرا خواهد رسید که خروج ذلت‌بار آنها را به یکدیگر تبریک بگوییم و در این قتلگاه به پدرانمان درود بفرستیم که خون پاکشان جز آزادی و عزت برای ما و همه ملت‌های منطقه به ارمغان نیاورد.

إِنَّ مَوْعِدَهُمُ الصُّبْحُ /  أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ

 

ارسال نظرات