امیر هادی گفت:اگر ما مسئولین نسبت به وظایف اداری و اجتماعی خود مکتب شهید سلیمانی در بخش های ولایتمداری و تبعیت از ولایت فقیه به ویژه مردم داری و مردمیاری را پیش بگیریم بی شک ما را در مسیر جدیدی از انقلاب اسلامی قرار می دهد .
کد خبر: ۹۴۰۴۴۵۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

امیر هادی فرماندار اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: فرماندهی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی علاوه بر  میدان نبرد بر قلوب آحاد مردم بوده است و با همین سبک فرماندهی توانست تمام آزادی خواهان در اکثر نقاط جهان را حول محور جبهه مقاومت به دور خود جمع کند.


وی افزود : اگر ما مسئولین نسبت به وظایف اداری و اجتماعی خود مکتب شهید سلیمانی در بخش های ولایتمداری و تبعیت از ولایت فقیه به ویژه مردم داری و مردمیاری را پیش بگیریم بی شک ما را در مسیر جدیدی از انقلاب اسلامی قرار می دهد .

هادی با بیان اینکه پیروی از مکتب شهید سلیمانی می تواند همواره چراغ راهی برای همگان باشد افزود: الگوبرداری از سبک زندگی شهید عزیز ما را در جلب رضایت الهی و حل مطالبات و مشکلات مردم کمک کند.

فرماندار اراک خاطر نشان کرد:یادو خاطره این شهید بزرگوار همواره در قلوب همه مسلمین به ویژه آزادی خواهان دنیا زنده خواهد ماند و باید تلاش کرد این فرهنگ و تفکر مقاومت را همواره به عنوان یک اصل لاینفک در همه امورات مدنظر قرار داد

 وی تصریح کرد: برنامه های مختلفی به منظور بزرگداشت مقام این شهید عزیز در شهرستان اراک پیش بینی شده است که در جلسات برگزار شده  با هماهنگی های لازم بین دستگاه های اجرایی به دنبال این هستیم که به وسع خود گامی برای ترویج مکتب حاج قاسم برداشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات