خبرهای داغ:
تمام ظرفیت خود را در راستای تربیت نسلی از جنس مکتب سلیمانی به کار خواهیم گرفت چرا که به وصیت این شهید والا مقام" امروز قرارگاه حسین بن علی ایران است".
کد خبر: ۹۴۰۴۴۵۴
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج:سازمان بسیج جامعه زنان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان بیانیه ای صادر کرد.
متن این بیانیه به این شرح است:
خون به ناحق ریخته این انسان پاک و همرزمانش در رگ های مردمان این سرزمین جریان یافته و از دل آن هزاران سردار سلیمانی پدیدار خواهند شد که انتقام این اسطوره مجاهدت را از استبداد گرفته و راه این شهید را تا پیروزی نهایی استمرار خواهند داد .
۱۳ دی ماه ۹۸ آغازگر حرکتی است که در آن مبارزه و مقابله با آمریکا در همه زمینه‌های نظامی، سیاسی، بین المللی، علمی و فناوری را بسیار افزون تر از قبل و انقلاب اسلامی را یک گام به جلو حرکت داده است.
 سردار سپهبد قاسم سلیمانی نه یک شخص که یک جریان فکری بود و امروز جریان فکری این سردار بزرگ در تمام مرزهای جهان اسلام جاری است و نام او با عزت اسلام و ایران پیوند خورده است و بی شک اقدام مذبوحانه داعیه داران حقوق بشر و مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم در کاربست تروریسم دولتی بدون مرز که معارض با قواعد پذیرفته شده نظم جهانی و از بین برنده آرامش زندگی انسانی است، نخواهد توانست مبارزه با آزادی‌خواهان جهان را از مسیر حق طلبی و عدالتخواهی منحرف کند .
انقلاب اسلامی و امت حزب الله مفتخر است که در تمامی جبهه ها و هجمه های همه جانبه دشمن ایستادگی، مقاومت و مجاهدت های ظفرمندانه ای کرده است. شهادت شهدای بزرگی چون شهید حاج قاسم سلیمانی موید این حقیقت است که اولاً امروز مرزهای مقاومت و مجاهدت از مرزهای سرزمینی ایران فراتر رفته و به امت بزرگ اسلامی تسری یافته و ثانیاً بعد از خطوط نظامی خطوط دیگری چون علم و فناوری هم به دست مجاهدین اسلام و خط حزب الله فتح شده است نظیر آن پرتاب موفقیت آمیز ماهواره‌بر سیمرغ است که در پس دلواپسی های آمریکای جنایتکار و هم پیمانانشان دلواپسی دیگری افزوده است .به تحقیق سپاه اسلام تا به اهتزاز درآوردن پرچم "لا اله الا الله" در قلل رفیع کرامت و بزرگواری و احقاق حق خون شهیدانمان به جهاد ادامه خواهد داد ،چرا که به فرموده حضرت روح الله تا شرک و کفر هست،مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم .
سازمان بسیج جامعه زنان کشور ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سید شهدای جبهه مقاومت اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان که مقارن با ایام نهم دی ماه، روز بصیرت مردم ایران و ایام عزای حضرت زهرا "سلام الله علیها" می باشد، بار دیگر با پیشوا و امام خود تجدید بیعت میکنیم و اعلام می داریم که با عزمی جهادی و با تاسی از سیره شهدا و اقتدا به نائب امام زمان عجل الله، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای "حفظه الله" تمام ظرفیت خود را در راستای تربیت نسلی از جنس مکتب سلیمانی به کار خواهیم گرفت چرا که به وصیت این شهید والا مقام" امروز قرارگاه حسین بن علی ایران است".
ارسال نظرات