بیانیه حوزه ۳ کارمندی دانشگاه های شهرستان کرمانشاه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: ۹۴۰۴۱۶۷
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

بسم الله الرحمن الرحیم

شهید سلیمانی مطیع امر ولایت بود و خود را سرباز امام خامنه ای (مدظله العالی ) و اسلام می دانست و همیشه برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی آماده جانفشانی بود و در این مسیر بارها تا مرز شهادت پیش رفت و همین موضوع باعث شده بود ،حضرت آقا برای ایشان تعبیر شهید زنده را بکار ببرند.

آری ایشان شهید زنده بود و چقدر راست می گفت: اگر می خواهید شهید شوید حتما باید مانند شهدا زندگی کنید و شهید باشید تا خداوند شما را انتخاب کند.

ایشان روح بزرگی داشتند و این روح ظرفیتش دیگر بیش از این جسم خاکی شده بود، برای همین خداوند سبحان او را به سمت خود فراخواند،آن چنان که آخرین دست نوشته ایشان پیش از شهادت این بود:

" الهی لا تکلنی
خداوندا مرا بپذیر
خداوندا عاشق دیدارتم
همان دیداری که موسی را ناتوان از ایستادن و نفس کشیدن نمود
خداوندا مرا پاکیزه بپذیر
الحمدلله رب العالمین
خداوندا مرا پاکیزه بپذیر»که خداوندا مرا بپذیر ،مرا پاکیزه بپذیر"

و خداوند نیز این درخواست را اجابت نمود.

سردار سلیمانی اهل حزب و جناح بازی نبود،اما به شدت مردمی بود و روی پشتوانه مردمی خیلی حساب می کرد و به پشتوانه همین مردم، نیروهای مردمی را برای دفاع از آرمان های انقلاب و اسلام در کشورهای منطقه به وجود آورد. همین ویژگی او باعث شده بود همیشه در کنار مردم بماند و برای حل مشکلات آنها پیشگام باشد.

در سیلاب های که سال ۱۳۹۷ شهرهای کشور به ویژه خوزستان را فرا گرفته بود او باز هم به میدان همدلی و یاری آمد و دست در دست برادران اهوازی در امداد رسانی به آسیب دیدگان از این سیل پرداخت،برای او این سیلاب کاری نداشت چرا که او سیلاب ویرانگری چون داعش را نابود کرده بود.به راستی که او مرد میدان بود، در میدان عمل، شجاعت ،ایثار ، فرماندهی با تدبیر بود.

دشمنان سال ها در پی او بودند تا از طریق واسطه هایشان ایشان را به شهادت برسانند و چهره آنها رو نشود و خود پشت نقاب عاملان جنایت مخفی شوند. اما این نیت آن ها محقق نشد چرا که شهید بارها آرزو کرده بود و از خداوند خواسته بود که شهادت ایشان به گونه ای باشد که اولا در داخل کشور نباشد، دوما توسط مسلمانان نباشد و سوما به دست شقی ترین اشقای عالم باشد.

دشمنان با همفکری هم به سرکردگی آمریکای جنایتکار دست به ترور ناجوانمردانه این سردار پرافتخار زدند و خیال کردند که با شهادت ایشان همه چیز تمام می شود اما ندانستند که شهادت پایان راه سلیمانی نیست، امروز دشمنان از شهید سلیمانی بیش از سردار سلیمانی هراس دارند و کار تا آنجا پیش رفته است که در فضای مجازی سعی در حذف نام و چهره ایشان دارند.

اما از این موضوع غافل هستند که سردار سلیمانی سردار دلهاست و مهرش تا ابد بر دلها نشسته است و یک جهان خونخواه اویند و همنگونه که امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: عاملان و آمران این جنایت باید محاکمه شوند و به سزای عملشان برسند.

بدون شک به زودی ترامپ قمار باز و سایرین، تقاص این جنایتی که مرتکب شدند را پس خواهند داد.

رفته سردار نفسی تازه کند برگردد

چون ظهور گل نرگس به خدا نزدیک استیاد و خاطره این سردار پر افتخار و شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدای همراه این عزیزان گرامی باد.

حوزه ۳ بسیج کارمندی سپاه ناحیه کرمانشاه

ارسال نظرات