خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی در گفت گو با بسیج:

شجاعت همراه با حکمت و اندیشه، سردار سلیمانی را از دیگران متمایز کرد

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی سپاه عاشورا اظهارداشت: شجاعت همراه با حکمت و اندیشه سردار سلیمانی را از دیگران متمایز کرد.
کد خبر: ۹۴۰۴۰۶۴
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵

حجت الاسلام  رستم ممی زاده در گفت و گو با خبرار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: سردار سلیمانی فردی بود که با انتخاب رفتار و مشی صحیح توانست دل ها را تسخیر کند و این را از تجمع تاریخی ملتها برای وداع با سردار می توان لمس کرد و این درس بزرگی برای همه دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به این جمله رهبر انقلاب در مورد این شهید که فرمودند: «رفیق خوب و عزیز و خوشبخت ما شهید سلیمانی، هم شجاع و هم با تدبیر بود. صرف شجاعت نبود. برخی شجاعت دارند ولی تدبیر و عقل لازم را برای شجاعت ندارند، بیان کرد: بارزترین خصوصیات اخلاقی شهید سردارسلیمانی شجاعت توامان با اندیشه این شهید بود امری که ایشان را در میان فرمانده هان تبدیل به فرماندهی شاخص کرده بود.

حجت الاسلام ممی زاده اضافه کرد: همچنین از دیگر شاخصه های این شهید توجه به مستضعفان و یاری رساندن به آن ها بود که باید در این برهه زمانی و فشارهای اقتصادی که بر ملت ایران تحمیل می شود در رفتار تمامی مسئولان و دلسوزان نظام و انقلاب دیده شود نه اینکه مسئولان ما در تجملات و تشریفات و رسانه ای شدن گرفتار شوند و باید توجه داشته باشیم که حضور سردار سلیمانی در عرصه های مختلف ازجمله حوادثی مانند سیل و زلزله دربین مردم، وی را ازیک شخصیت ملی و نظامی به یک شخصیت ملی و اسطوره جاودان تبدیل کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان در بخش پایانی صحبت های خود عنوان کرد: این شهید والامقام درزمان حیاتش با وجود مشهوربودنش هیچگاه خود را مطرح نکرد و این نشان می دهد که اخلاق و منش بزرگی داشت و همین امر برای شناخت خصوصیات او کافی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها