خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
سرهنگ حسینی گفت: گسترش گفتمان سلیمانی عامل ترس جهان غرب و ایجاد توطئه های مختلف است اما گسترش این گفتمان موجب بیداری اسلامی در جهان شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۰۳۷
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

قزوین، به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ کاظم حسینی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در مراسم دهه بصیرت و دومین سالگرد ارتحال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه که در مسجد امام حسین(ع) نصرت آباد برگزار شد بیان کرد: ملت بصیر ایران با حضور خود در صحنه، فتنه را در ۹ دی ماه سال ۸۸ خنثی کردند.

وی گفت: امروز در شرایط خاصی قرار داریم که بی شک بصیرت ملت انقلابی موجب عبور از این شرایط سخت خواهد شد و به لطف الهی و با وحدت ملی و با ظرفیت‌هایی همچون نفت، گاز، معدن، پتروشیمی و مهمتر از همه برکت حضور رهبری حکیم، انقلاب که جزو بالاترین درجه از ثروت ما محسوب می شوند آینده روشنی را برای ملت ایران و جهان اسلام رقم خواهد زد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) با تبیین وحدت ملی افزود: امروز داخل یک کشتی هستیم که اگر یک جای آن سوراخ شود همه کشتی غرق خواهد شد. دشمنان برای کشور ما مدل سوریه، لیبی و افغانستان را در نظر گرفتند. اما نگرانی آنها، از گفتمان شهید است و مهمترین دلیل به شهادت رساندن سردار دلها به دست سفاکین، ترس از گسترش گفتمان و تفکر و مکتب شهید سلیمانی بود. تفکر و مکتب حاج قاسم نیاز جامعه امروز است و مکتب حاج قاسم از دین و اسلام متمایز نیست.

سرهنگ حسینی اضافه کرد: نیاز جامعه امروز وحدت روزافزون و انسجام ملی بیش از گذشته است و باید در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، رسانه، علمی پژوهشی، صنایع، صنعت معدن تجارت قوی قدرتمند شویم و با امید و روحیه انقلابی، آمادگی کامل برای خدمتگزاری به ملت و کشورمان را داشته باشیم.

وی افرود: حاج قاسم در یکی از سخنرانی های خود می گوید "نقش رهبری در ادامه راه انقلاب بسیار مهم است اما تمام کننده نیست چیزی که تمام کننده است وحدت ملی و بصیرت مردم است". بی شک خط مشی سردار سلیمانی، خط مشی ملت بصیر ایران در حمایت از ولایت و حفظ انسجام ملی است و دهه آینده دهه اقتدار ایران خواهد بود.

سرهنگ حسینی با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ سپاه پاسداران تصریح کرد: این رزمایش عظیم در واقع پشتیبانی از تیم مذاکره کنندگان هسته ای بود که قدرت عظمت ایران رخ نمایی کند در حالی که آمریکایی‌ها به دنبال فرسایش برجام هستند. لذا ملت باید با بصیرت انقلابی دشمن شناس باشند چرا که دشمن به دنبال تفرقه بین مردم و دولت است تا نظام دینی را ناکارآمد کند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها