فرمانده سپاه اشتهارد گفت: روز نهم دی ماه ۱۳۸۸ به عنوان روز بصیرت و یوم الله در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۹۷۱
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار پاشایی فرمانده سپاه اشتهارد ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۹دی گفت: روز نهم دی ماه ۱۳۸۸ به عنوان روز بصیرت و یوم الله در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

ایشان در ادامه افزود: در روز ۹ دی ملت همیشه در صحنه ایران، حماسه ای دیگر آفرید و باعث یاس و نا امیدی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی شدند.

فرمانده سپاه اشتهارد بیان داشت: مردم فهیم و بصیر ایران با حضور گسترده و میلیونی خود در یوم الله ۹ دی در سراسر کشور بار دیگر مشروعیت سیاسی نظام اسلامی را به جهانیان اعلام کردند.

ایشان با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه ۹ دی گفت : اگر درایت و بصیرت رهبر معظم انقلاب و همراهی و هوشیاری مردم نبود، آتش فتنه به این زودی‌ها خاموش نمی‌شد و پیامد منفی بیشتری را برای ایران به دنبال داشت.

پاشایی افزود: براي جلوگيري از وقوع فتنه‌هاي بزرگ‌تر در آينده، بايد با زمينه‌هاي پيدايي اين فتنه‌ها و عوامل و عناصر پديدآورنده اين فتنه‌ها و همچنین اهداف و انگيزه‌هاي فتنه‌گران آشنا بود و اين شناخت را به نسل‌هاي آينده منتقل کرد.

وی در پایان بیان کرد: برای عبور از فتنه مهم ترین ابزار بصیرت است و بهترین راه گم نشدن در گرد و غبار فتنه تبعیت از ولایت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها