خبرهای داغ:

همایش روز بصیرت در جاجرم برگزار شد

‍ امام جمعه جاجرم گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال فتنه گری هستند
کد خبر: ۹۴۰۳۷۲۲
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج امام جمعه جاجرم در مراسم گرامیداشت نهم دی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از روز بیست و سوم بهمن ۱۳۵۷ برای براندازی نظام شکوهمند اسلامی نقشه های فراوانی کشیدند و اکثر آنها را عملیاتی کردند.
وهر کدام از اقدامات براندازانه دشمن اگر در کشوری اجرا می‌شد سبب نابودی آن کشور می گردید اما در ایران اسلامی پیوند عمیق بین امام و امت مانع از به ثمر نشستن اقدامات جبهه استکبار گردیده است.

حجت الاسلام هوشمند نژاد افزود: در سال ۸۸ چیزی که سران فتنه را بازیگر اصلی نقش های دشمنان گرداند نبود تقوای سیاسی و انحرافات فکری آنها بود.

وی خاطر نشان کرد:جوانان وظیفه دارند تاریخ معاصر کشورشان را مطالعه کنند دشمن از آگاهی اقشار مختلف مردم مخصوصاً جوانان بیمناک است دلیل توصیه بیش از اندازه مطالعه تاریخ باستان از سوی دشمنان همین مطلب است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان جاجرم گفت: در فتنه سال ۸۸ عوامل خارجی، سرویس‌های اطلاعاتی، اندیشکده های مطالعاتی غرب و رسانه های جبهه استکبار و عوامل داخلی ،برخی خواص و برخی از مسئولین ارشد کشور و برخی چهره های سیاسی و فرهنگی با فریب مردم و گفتن دروغ بزرگی به نام تقلب در انتخابات در ابتدای راه مردم را به خیابان کشاندند ، هدف فتنه گران به راه انداختن جنگ های خیابانی درگیر شدن گروه‌های مردمی با یکدیگر بود تا کشور را به لبه پرتگاه بکشانند، اما رهبری حکیمانه عالمانه مدبرانه نجیبانه امام خامنه‌ای عزیز و حضور پرشور و شورانگیز و با بصیرت ملت بزرگ ایران در یوم الله ۹ دی آتش فتنه گران را خاموش کرد.

هوشمند نژاد خاطر نشان کرد:متاسفانه عده ای از خواص در جریان فتنه سکوت اختیار کردند که سکوت این افراد چیزی جز کمک به جبهه باطل چیزی در بر نداشت و در تاریخ اسلام وجود چنین افرادی (ساکتین در فتنه) سبب تضعیف جبهه حق بوده و دشمن از سکوت آنها نهایت استفاده را برده است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در حماسه بزرگ ۹ دی به دنیا نشان داد که پیرو راه سیدالشهداست و از سرمایه اصلی خودش یعنی انقلاب اسلامی هیچگاه دست بر نخواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار