خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

رویش های انقلاب از عمارها و مالک اشترهای دوران نشأت می گیرد

سرهنگ یرلی گفت: از دست دادن عمار‌ و مالک، ضایعه بزرگی برای انقلاب است که امید است عمار‌ها و مالک اشتر‌های دیگر از رویش‌های انقلاب راه این بزرگان و جای این عزیزان را پر کنند.
کد خبر: ۹۴۰۳۵۶۹
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار ابراهیم یرلی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الامر(عج) در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) مینودر برگزار گردید، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت حماسه ۹ دی و شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: از دست دادن عمار‌ها و مالک، ضایعه بزرگی برای انقلاب است که امید است عمار‌ها و مالک اشتر‌های دیگر از رویش‌های انقلاب راه این بزرگان و جای این عزیزان را پر کنند.

وی ضمن برشمردن صفات آیت الله مصباح یزدی و خدمات این مرد بزرگ به حوزه‌های علمیه و نقش بی بدیل وی به جهان اسلام از خدمات سردار رشید اسلام عنوان کرد: آیت اله مصباح یزدی عمار انقلاب و یار دیرین رهبر انقلاب بود که خدمات موثری به دین و ملت ارائه داد و سردار سلیمانی یک کیمیا بود که بی شک روزگار چنین شخصیت بزرگی را کنار در خود دیده است.

سرهنگ یرلی درادامه تصریح کرد: سخن گفتن برای شهید سلیمانی کار سختی است، اما همین بس که مقام معظم رهبری از شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب نام برد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: عنوان کردن مکتب سلیمانی یک نگاه عمیق و وسیع است که توسط رهبر معظم انقلاب برای این شهید بیان می‌شود لذا صفات ارزنده این شهید گرانقدر در حدی است که این عنوان و روش وی در کلام رهبری مورد توجه قرار می‌گیرد. اخلاص، کیمیایی است که در وجود شهید سلیمانی موج می‌زد.

سرهنگ یرلی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی علاوه بر اخلاص، ویژگی بصیرت وی زبانرد خاص و عام است افزود: اگر کسی بصیرت داشته باشد می‌تواند در ظلمات راه خود را پیدا کند و شهید سلیمانی کسی بود که در همه زمینه‌ها بصیری اگاه به زمان و مکان بود.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار کرد: رفتار و کردار فرد بصیر، هرگز دشمن شاد کن نیست و در فتنه سال ۸۸ افرادی ناآگاه موجب شادی دشمن شد و حرف‌های آنان منجر به تقویت راه و مسیر دشمن شد و دشمن را در رسیدن به هدف خوشحال کرد.

یرلی افزود: فرد بصیر، زمان و مکان را بخوبی می‌شناسد و سخنان او در خنثی کردن توطئه دشمن است لذا شهید سلیمانی بخوبی در راه خدمت خود با بصیرت حرکت کرد.

وی در ادامه سخنان خود مکتب سلیمانی را مکتب پیشرفت برشمرد و اظهار کرد: سلیمانی ذوب در ولایت بود و صفات او در همه زمینه‌ها شاخص و الگو و پایدار خواهد ماند. فرد بصیر کسی است که انتقاد او برای کمک به جریان انقلاب است و به تقویت دشمن کمک نمی‌کند.

سخنگوی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیگر ویژگی سردار دل‌ها شهید سلیمانی را ولایتمداری نام برد و افزود: سلیمانی در تمام صحنه‌ها و فراز و فرود‌هایی که در طول انقلاب برای نظام پیش آمد همراه با ولایت حرکت کرد و گوش به فرمان ولایت فقیه بود و آن چیزی که سلیمانی را ممتاز کرد، ولایت پذیری این شهید بود که هیچ وقت از ولایت جدا نشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها