فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد در گفت‌وگو با بسیج:

فعالان فضای مجازی بهترین سربازان جنگی در مقابل فتنه‌گری هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تایباد، بابیان اینکه امروز آلوده کردن بستر فضای مجازی بزرگ‌ترین حربه دشمن در ضربه زدن به‌نظام اسلامی است، تأکید کرد: فعالان فضای مجازی بهترین سرباز جنگی در مقابل فتنه‌گری هستند.
کد خبر: ۹۴۰۳۴۵۶
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تایباد، سرهنگ پاسدار ابراهیم بیدل در گفت‌وگو خبرنگار بسیج، اظهار کرد: شمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیکار ننشسته‌اند و امروز آلوده کردن بستر فضای مجازی بزرگ‌ترین حربه دشمن در ضربه زدن به‌نظام اسلامی است لذا فعالان فضای مجازی بهترین سرباز جنگی در مقابل فتنه‌گری هستند.

وی ادامه داد: در برهه کنونی دشمنان تلاش می‌کنند با انتشار اخبار جعلی و مطالب ضدانقلابی افکار اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان را علیه نظام و ولایت‌فقیه خدشه‌دار کنند، ازاین‌رو فضای مجازی را آلوده کرده و از این فرصت برای ایجاد فتنه و آشوب بهره می‌برند.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه و فعالان مجازی باید درراستای منویات رهبری و نظام جمهوری اسلامی مطالبی منتشر کنند تا فتنه آشوبگران خنثی و بصیرت و دانش آحاد جامعه نسبت به کشور و نظام افزایش یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تایباد تصریح کرد: با تدابیر اندیشیده شده و فعال کردن گردانهای سایبری در سراسر کشور گام مؤثری برای خنثی کردن فتنه دشمنان در فضای مجازی انجام‌شده است، مطالب منتشرشده در مناسبت‌های ملی و مذهبی توسط سربازان سایبری ضربه محکمی به دشمن وارد کرده است.

بیدل اظهار کرد: گردان سایبری خواهران تایباد موفق به کسب رتبه نخست استان شده که این موفقیت جز با تلاش و پیگیری‌های سربازان سایبری در این شهرستان مرزی میسر نمی‌شد.

وی در پایان به اهم برنامه‌های اجرایی به مناسبت دهه بصیرت در تایباد اشاره و گفت: در این دهه که مقارن شده با ایام فاطمیه و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید تمام نهادها و آحاد مردم تلاش کنند تا بهترین برنامه‌ها را اجرا کنند. عملیات روشنگری در فضای مجازی، جلسات تخصصی و هماهنگی بصیرت افزایی، پویش‌های دانش‌آموزی و اکران فیلم منصور، فضاسازی سطح شهرستان، مشارکت گردانهای سایبری و برگزاری برنامه‌های مناسبتی با این ایام از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام است که در شهرستان مرزی تایباد برگزار می‌شود.

 خبرنگار: شوکت سالاری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار