فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: روز جمعه مصادف با سالروز موشک باران پایگاه آمریکا در حاشیه نماز جمعه تهران نمایشگاهی از توانمندی های موشکی کشور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۲۳۹۶
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در نشست خبری که صبح امروز برای تشریح برنامه های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: در تهران ستاد بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سه ماه است که تشکیل شده است و برنامه های ویژه ای برنامه ریزی شده است.
برنامه های دومین سالگرد شهادت ««حاج قاسم» در تهران/ برگزاری نمایشگاه موشکی در حاشیه نماز جمعه

وی با بیان اینکه ده روز برای بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفته شده است، گفت: سالگرد شهادت حاج قاسم با ایام فاطمیه همزمان شده است و برنامه های ما بر همین اساس طراحی شده است.


فرمانده سپاه تهران تصریح کرد: همایش بزرگ یاران حاج قاسم سلیمانی با شرکت پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت ۱۰ دی ماه در حسینه فاطمه الزهرا سپاه تهران برگزار خواهد شد ، در ۱۱ دی ماه همایش دختران حاج قاسم در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار می شود و در ۱۲ دی ماه مراسم بزرگداشت اصناف و بازاریان را در مسجد امام خمینی ره داریم، همچنین کنگره مقاومت با عنوان مرد میدا با شرکت شاعران در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود در ۱۳ دی ماه نیز با حضور همه مردم مراسم بزرگداشت حاج قاسم در مصلی تهران از ساعت ۱۴ برگزار می شود‌.


سردار حسن زاده همایش کارمند تراز حاج قاسم سلیمانی در روز چهاردهم با حضور مسئولان در سالن اجلاس سران برگزار و روز ۱۵ دی اجتماع بزرگ کارگران در حرم امام خمینی ره داریم و کارگران در این مراسم با حاج قاسم سلیمانی پیمان می بندد و در روز پنج شنبه ۱۶ دی مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تشیع ۱۵۰ شهید گمنام در تهران را خواهیم داشت و روز جمعه مصادف با سالروز موشک باران پایگاه آمریکا در حاشیه نماز جمعه تهران نمایشگاهی از توانمندی های موشکی کشور برگزار خواهد شد.
برنامه های دومین سالگرد شهادت ««حاج قاسم» در تهران/ برگزاری نمایشگاه موشکی در حاشیه نماز جمعه

وی ادامه داد: در روز ۲۰ دی به عنوان اخرین روز از دهه بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم تجلیل و تکریم از دست‌اندرکارن طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد .

 

فرمانده سپاه محمد رسوال الله(ص) تهران با بیان اینکه پویش های مردمی زیادی را نیز به یاد و تحت عنوان نذر حاج قاسم برگزار خواهد شد، ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام و رهبری و تبلور مکتب عاشوراست.

سردار حسن زاده اضافه کرد: معرفی مکتب حاج قاسم یعنی معرفی مکتب شهدا و امام و او یکی از بهترین شاگردان این مکتب بوده است. هم در دوران حیات و هم شهادت حاج قاسم، نام او برای دشمنان رعب آور بوده است.

ارسال نظرات