خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان خراسان شمالی:

شبکه‌سازی و توانمند سازی از ماموریت‌های بسیج هنرمندان است

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) یادآور شد کادریابی، کادرسازی و رها سازی در جهت تقویت فضای هنر انقلابی از ماموریت‌های این سازمان در قبال هنرمندان بسیجی است.
کد خبر: ۹۴۰۲۳۷۲
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) یادآور شد کادریابی، کادرسازی و رها سازی در جهت تقویت فضای هنر انقلابی از ماموریت‌های این سازمان در قبال هنرمندان بسیجی است.

 

 

جواد اسماعیل زاده گفت: بسیج هنرمندان خراسان شمالی شناسایی استعدادهای هنری و ایجاد شبکه نخبگانی هنری را دنبال می‌کند.

او با بیان اینکه لازمه کار هنری ، تقویت و توانمندسازی کانون های بسیج هنرمندان است گفت: با تعامل و هم افزایی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،اداره کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس ، مرکز آفرینش های بسیج و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی ،رسالت سازمان بسیج هنرمندان بیش از پیش دنبال می شود.

 

اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان با رویکرد تربیت محوری و نگاه آموزش محوری بتواند شروع خوبی در راستایی اقدامات فرهنگی و هنری رقم بزند.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: جامعه هنری از ظرفیت ها و قابلیت‌های جذابی در راستای حرکت در مسیر گام دوم انقلاب می‌تواند برخوردار باشد و در این راه به دنبال شناسایی و جذب ،آموزش بسیجیان خلاق هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار