فیلم مستند «ایران وطن من» کاری از گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح امروز شنبه ۴ دی‌ماه ساعت ۲۳:۰ از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۹۴۰۲۰۲۲
|
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، فیلم مستند «ایران وطن من» کاری از گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح امروز شنبه ۴ دی‌ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود. این مستند با رویکرد کمک‌های مردمی و تلاش خانواده‌ها در کنار زحمات جامعه پزشکی و پرستاران برای کمک به هم‌وطنانی که در روز‌های نخست به کرونا مبتلا شده‌اند تولیدشده است.

جواد یقموری کارگردان این مستند با اشاره به ایثارگری‌ها و فداکاری خانواده‌ها در مراکز درمانی بیماران کرونایی اظهار داشت: این مستند روایتی فراتر و عمیق‌تر از یک بیمارستان و یک بیماری است، در این مستند مسائل انسانی به‌صورت پررنگ دیده می‌شود و همه همدلانه یک هدف را دنبال می‌کنند و در خط مقدم جبهه سلامت مبارزه می‌کنند و این مبارزه را باجان و دل انجام می‌دهند و این جذابیت‌های خاص و منحصربه‌فرد یک بیمارستان با بیماران کرونا مثبت بود.

یقموری در کارنامه مستندسازی خود مستند‌هایی ازجمله «برادری»، «مجتهد لاری»، «داستان بهائیت»، «در صف حسین» را دارد. سایر عوامل این فیلم عبارت‌اند از: تدوینگران حسین نصیرپور، سید رسول نبوی، جلال یقموری، امین محقق و مجتبی طاهری.

مستند «ایران وطن من» به کارگردانی جواد یقموری از مجموعه «خاک‌ریز‌های سفید» تولید گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح است که روز شنبه ۴ دی‌ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه سه به روی آنتن می‌رود.

ارسال نظرات