خبرهای داغ:

حضرت زهرا (س) نخستین شهید راه ولایت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: حضرت زهرا (س) نخستین شهید راه ولایت است.
کد خبر: ۹۴۰۱۱۲۰
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام محمد رستمی امروز در یادواره شهدای روستای چنقرالوی پل ارومیه، اظهار کرد: این روزها متعلق به شهادت حضرت زهرا (س) است، که می‌تواند الگوی همه‌ مؤمنان بخصوص جوانان باشد.

وی ادامه داد: همه به فضل، تقوا، طهارت، عصمت، شجاعت این بانوی اسلام و دخت نبی مکرم اسلام شهادت داده اند و همه قبول دارند که  صبر و استقامت ایشان در برابر سختی‌ها قابل توصیف نیست، این انسان بزرگ و شخصیت باشکوه نخستین شهید راه ولایت است.

این مسئول گفت: آن جایی که یاد شهادت، یاد شهیدان، ذکر شهیدان، تمجید از عظمت شهیدان وجود دارد، هر انسانی، هر دلی احساس عظمت می‌کند؛ احساس استغنای از غیر خدا می‌کند؛ امیدوارم خدای متعال تفضلات، رحمت و فضل خود را به همه‌ شما عزیزان نصیب کند و ارواح طیبه‌ شهیدان عزیز ما و همچنین امام شهیدان را با اولیاء محشور کند.

وی خاطرنشان کرد: همین عزیزان خود شما، جوانان‌تان، همه الگو هستند، هر جوانی که با یک ایمان مقدس و پاک حرکت کرد، از خانه‌،  راحتی، آغوش پدر و مادر خود، از هوای خنک در گرمای تابستان، از محیط گرم و نرم در سرمای زمستان دل کند و در دل آن حوادث خونین، پر اضطراب و پر وحشت رفت، تن خود و جان خود را کف دست گرفت، تا در برابر تکلیف و وظیفه فدا کند، او یک الگو و عظمتِ مجسم است.

انتهای پیام

ارسال نظرات