یادداشت//

یادداشت سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام بمناسبت فرارسیدن روز دانشجو

16 آذر سال ۱۳۳۲ یادآور ایستادگی، بیداری و هوشیاری دانشجویان آگاه و فرهیخته‌ای بود که به اقدامات مداخله‌جویانه آمریکا پاسخ دادند و از استقلال کشور دفاع کردند؛ یاد و خاطره شهدای دانشجوی این روز را گرامی می‌داریم.
کد خبر: ۹۴۰۰۴۴۶
|
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰

متن پیام بدین شرح است:

۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ یادآور ایستادگی، بیداری و هوشیاری دانشجویان آگاه و فرهیخته‌ای بود که به اقدامات مداخله‌جویانه آمریکا پاسخ دادند و از استقلال کشور دفاع کردند؛ یاد و خاطره شهدای دانشجوی این روز را گرامی می‌داریم.

 

این روز را می‌توان نماد مطالبه‌گری و آرمان‌گرایی جوانان آزاده ایران‌زمین دانست که در کنار آموزش‌های مهارتی و تخصصی، نسبت به رشد اجتماعی و سرنوشت جامعه خود احساس مسئولیت می‏‌کنند و در واقع 16 آذر را می‌توان روز تعالی و تکامل برای جوانان دانشگاهی نامگذاری کرد.

 

بی‌شک انقلاب اسلامی ایران، ثمره خون شهیدان و مجاهدت آحاد مختلف ملت و به ویژه جوانان دانشجویی است که آگاهانه و بیدار در مسیر روشنگری و مبارزات با هدایت حضرت امام‌خمینی (ره) قدم نهادند و توطئه بدخواهان و مستکبران را برهم زدند تا دشمن جرات نگاه سوء به کشورمان را نداشته باشد.

 

مسلماً شهیدان علمی الگوی تمام‌عیار جامعه دانشگاهی هستند و به واقع، علم و دانشگاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هویت دیگری یافت و روحیه آرمان‌طلبی، جهادگری و عشق به ایران اسلامی در دانشجویان موجب شد، دانشگاه و کشور رو به جلو حرکت کند.

 

این روز مبارک را به یکایک دانشجویان، به‌ویژه جوانان گام دومی انقلاب اسلامی و آینده‌سازان این مرز و بوم تبریک عرض کرده و برای یکایک آن‌ها آرزوی توفیق دارم.

 

امید است در سایه عنایات حضرت حق و توجهات امام‌زمان(عج) بتوان موجبات اعتلاء بیش از پیش ایران اسلامی را فراهم آوریم.

 

سید هاشم غیاثی

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار