مسئول بسیج مداحان و هیآت مذهبی از کانون بسیج مداحان اندیمشک بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۰۰۰۵۵
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج مداحان، ارجونی ریاست سازمان در بازدید از کانون بسیج مداحان اندیمشک استان خوزستان و با حضور شورای کانون و مسئولین ناحیه به مسائل پیرامون تربیت و روش های خانگی اشاره کرد .

ارجونی گفت :مهمترین کار در آموزش تربیت است یعنی اگر کودکان ما به درستی تربیت نشوند به سمت و سویی می روند که معنی احترام به طور کلی فراموش خواهد شد و حتی در همین امر می‌شود گفت که بسیاری از پیشکسوتان این رشته می دانند که در زمان های قدیم جهت مداحی یا اصطلاحاً گرفتن میکروفون باید از استاد حتما اجازه می‌گرفتند.
مسئول سازمان بسیج مداحان افزود : در کل اگر تربیت چاشنی اصلی کارآموزش نباشد شاهد مسائل انحرافی در جامعه ستایشگری نیز خواهیم بود .تأثیری که روضه های قدیمی و سنتی بدون حضور سیستم صوتی یا اکو به این دلیل تفاوت کرده است که آن تربیت اصلی و بنیادی که باید باشد نیست و باید حتما رعایت شود که اگر رعایت شود خود اهل بیت نیز کمک حال این جریان خواهند بود.
وی افزود: دشمن به شدت از جریان هیات مذهبی واهمه دارد و برای آنکه حس اصلی را از این مجالس دور کند دست به هر انحرافی می زند ارجونی در خصوص اهمیت روضه های خانگی گفت درست از تاثیر روضه های خانگی در جامعه بسیار قابل لمس و احساس است ولی با توجه به میزان اهمیت به امر فرزندآوری و همسرداری از نگاه مقام معطم رهبری ، به مراتب از روضه خوانی نیز بالاتر است.

ارسال نظرات