تندیس واحد مشتری مدار بعنوان تنها شرکت سیمانی کشور به سیمان خزر رسید
کد خبر: ۹۳۹۹۸۵۱
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج  از رودبار، دومین همایش سراسری یکصد واحد مشتری مدار در سطح کشور، با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی در مرکز بین المللی همایش های صدا و سیمای تهران برگزار شد.

برگزار کنندگان این جشنواره، سیمان خزر را به سبب برداشتن گام‌های موثر در جلب رضایت و احترام و تکریم مشتریان بعنوان شریک تجاری، شایسته‌ی دریافت تندیس یکصد برند مشتری مدار که در عالی‌ترین سطح می‌باشد دانسته و به همین مناسبت، لوح و تندیس همایش را به دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر اهداء کردند.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار ما ضمن ابراز خشنودی از کسب چنین موفقیتی، آن را حاصل عملکرد سلامت و حرفه‌ای در مجموعه سیمان خزر دانست و بیان کرد: انسجام و مسئولیت پذیری همه ارکان سازمان در راه دست‌یابی به این توفیق بسیارحائز اهمیت است.
اسحق جمال امیدی اظهار امیدواری کرد با ادامه‌ی روند رو به رشد مشتری مداری بعنوان آخرین حلقه زنجیره ارزش که در استراتژی مدون شرکت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد، موجبات ایجاد فضای تجاری سالم و بازار پایدار و شفاف در منطقه جغرافیایی جهت عرضه محصولات این شرکت را فراهم نموده و عاملین و خریداران نیز با دید شریک نه رقیب در راستای منافع مشترک طرفین فعالیت خواهند کرد.

ارسال نظرات