وزیر ارتباطات با بیان اینکه اظهاراتم درباره عملکرد وزارت ارتباطات قبل تحریف شده، گفت: بیان نقاط قوت دولت گذشته به معنی چشم پوشی از کوتاهی متعددی نیست که در مدیریت فضای مجازی انجام شده است.
کد خبر: ۹۳۹۹۸۳۹
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، عیسی زارع پور با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: دیروز در مراسم هفته پژوهش در دانشگاه علم و صنعت، صحبتی در خصوص لزوم ارتباط واقعی بین دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی داشتم و در میانه صحبت‌ها اشاره‌ای به عملکرد وزارت ارتباطات در گذشته داشتم. در آن اظهارات عرض کردم که «برخی» تصمیمات و عملکردها در گذشته قابل دفاع است. از دیروز عرائض بنده تحریف و به صورت گسترده منتشر شد و برخی جریانات معلوم‌الحال و شناخته‌شده در فضای مجازی با تیترهایی مثل «اعتراف وزیر: انتقاداتم را پس گرفتم» خوراک لازم را برای شکل گیری هجمه‌ای سنگین علیه اینجانب آماده کردند.

وی گفت: من همیشه در زندگی سعی کرده ام بنا بر آموزه‌های دینی، جانب انصاف را رعایت کنم و نقاط قوت و ضعف را با هم ببینم و در این مدت نیز در عین بیان مشکلات و تنگناها، نقاط قوت وزیر پیشین را بیان کرده‌ام. اما نقل کارهای مثبت دولت گذشته به هیچ وجه به معنای چشم پوشیدن از موارد متعدد کوتاهی‌ها و تصمیمات و ریل‌گذاری‌های غلطی نیست که در دوره گذشته در فضای مجازی بنیان گذاشته شده است.

زارع پور افزود: تصمیمات و اقدامات غلطی که هم باعث عدم توسعه متوازن زیرساخت‌های ارتباطی کشور شده و هم این ابزار تمدن‌ساز و فرصت‌ساز را بستر از هم پاشیدن بنیان خانواده‌های بسیاری کرد و آن را به قتلگاه مجازی کودکان و نوجوانان و بستری برای تضییع حقوق مردم تبدیل کرد.

وزیر ارتباطات گفت: این روزها بخشی از توان ما در وزارت ارتباطات معطوف به اصلاح همین مسیرهای غلط گذشته و رفع چالش‌های ایجاد شده است. در عین حال مشغول ریل گذاری‌های جدید برای بهره گیری حداکثری از فناوری ارتباطات و اطلاعات در جهت افزایش رفاه مردم و بهبود امور در کشور هستیم. از همه شما برای موفقیت در انجام این امور مهم، طلب دعای خیر دارم.

ارسال نظرات