حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی فرا رسیدن هفته پژوهش را به جهادگران این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۹۹۸۱۵
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج: حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی فرا رسیدن هفته پژوهش را به جهادگران این عرصه تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اعزه اندیشمندان، پژوهشگران و جهادگران عرصه پژوهش
دوام و قوام یک ملت و به تبع آن هر سازمانی به انسان های فرهیخته و محققان آگاه و متعهدی است که با توکل به پروردگار باریتعالی مرزهای دانش را درنوردیده و با مجاهدات علمی و تحقیقات خود موجبات شکوفایی و اعتلای فرهنگ و بسط معرفت و حقیقت در جامعه را فراهم می کنند، این مساله در اندیشه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز به نحو بارزی خودنمایی می کند و توجه به علم و ضرورت پیشرفت و رشد علمی به عنوان نقطه کانونی و از عوامل اصلی کارایی و کارآمدی نظام محسوب می شود.

بی شک تلاش های جهادگران حوزه علم و دانش، جهادی مقدس و الهی شناخته می شود و توجه به کارآمدی و اثربخشی علوم و دانش تولید شده و تحکیم زیرساخت های دانش بنیان، برای ارتقای اثربخشی و کارآمدی در نظام علم و پژوهش ، از ضروریات است.

اینجانب ضمن بزرگداشت و عرض تبریک به مناسبت هفته پژوهش به پرچمداران تحقیق و ژرف اندیشی، موارد به پژوهشگران پاسدار یاد آور می شوم:
1ـ مسائل حال و آینده پاسداری از انقلاب اسلامی را با نگاهی منسجم، منظم و فراگیر و با تبیین نظام مسائل و با رویکردی آینده پژوهانه احصاء نمایید.

2-در پژوهش و حل نیازهای احصاء شده ، کارآمدی پژوهش های انجام شده را برای اسلامی کردن علوم و تحقق تمدن نوین اسلامی، سرلوحه فرآیندهای پژوهشی قرار دهید.

3- اهداف والا و مقدس انقلاب اسلامی ایران را مدنظر قرار داده و اثربخشی پژوهش ها را مبتنی بر این اهداف در نظر بگیرید و خروجی پژوهش ها را به عنوان نسخه های شفابخش و مشکل گشا برای پیشرفت و رشد و تعالی سازمانی ارائه نمایید.

4ـ با تعاملات گسترده و روز افزون با موسسات و مراکز علمی و پژوهشی ، بر غنای علمی پژوهش ها و تولیدات علمی افزوده و آن را در خدمت نظام اسلامی برای حل مسائل و مشکلات پیش رو در گام دوم انقلاب اسلامی قرار دهید.

توفیقات همگان را از خداوند متعال مسألت می نمایم و امیدوارم با نصب العین قرار دادن اشارات مقام عظمای ولایت و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) با عزمی راسخ برای عبور از مرزهای دانش، سنگ بنای یک انقلاب علمی در کشور گذاشته شود و دشمن بدخواه و کینه توز که از جهاد علمی شما بیمناک است، همچون گذشته ناکام ماند. ان شاء الله.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها