شمیم عطر حریم رضوی در آیین استقبال از خانواده شهید گمنام تازه شناسایی شده در ساوه پیچید

مادر و خانواده شهید "امیرمسعود حیدر" امروز میهمان مردم شهید پرور غرق آباد از توابع شهرستان ساوه بودند و 35 سال چشم انتظاری به پایان رسید و شیرینی وصال در میان اشک استقبال کنندگان از این خانواده شهید والامقام تلخی فراق را از بین برد.
کد خبر: ۹۳۹۸۸۴۷
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، همزمان با فرا رسیدن ولادت باسعادت حضرت زینب (س) آئین استقبال از مادر و خانواده این شهیدوالامقام در ورودی شهر غرق آباد با حضور گسترده خانوده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان استانی و شهرستانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور غرق آباد به مقبره شهدای گمنام این شهر برگزار شد.
سرباز شهید امیرمسعود حیدر، فرزند عزت الله، متولد ۱۳۴۵، جمعی لشکر ۵۸ ذوالفقار از تهران به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۶۵ در تک دشمن در زبیدات به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر مطهر این شهید بهعنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۶ در شهر غرق آباد از توابع شهرستان ساوه دفن شد.
این شهید دوران دفاع مقدس از سربازان ارتش جمهوری اسلامی بوده که با وجود ۲۰ سال سن، در تک دشمن بعثی به شهادت رسید.
شهید گمنام از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شدند. این شهدای عزیز در سال‌های گذشته، پس از عدم شناسایی علیرغم تلاش‌های انجام شده به عنوان شهید گمنام در غرق آباد دفن شده بودند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار