نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی بر تاسی جوانان به خصایص و ویژگی های حضرت زینب(س) براب سعادت دنیوی و اخروی آنان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۹۸۷۵۲
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از کرج، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، در شب میلاد حضرت زینب و اختتامیه اولین جشنواره جوان موفق در شهرستان چهارباغ در خصوص الگوی حضرت زینب(س) برای جوانان بیان داشت: جوانانی که می خواهند حضرت زینب (س) را الگوی خویش قرار دهند، ضروری است، ابتدا آن حضرت را بشناسند، از ویژ گی ها، خصایص اخلاقی، برنامه ها و اهدافی که آن حضرت در زندگی به آنها اهتمام می ورزید، آگاهی پیدا کنند.
وی در ادامه  گفت: با شناخت کامل، حضرت را سر لوحه زندگی خویش قرار دهند تا بتوانند با تأسی و اقتدا به این بانوی قهرمان و نمونه، یک زندگی سالم و با سعادت داشته باشند.

وی یادآورشد: برخی از مهم ترین خصایص و صفات بارز حضرت زینب (س) که برای تأسی و اقتدای جوانان ضروری است، شامل علم و دانش،ایمان، فهم بالای سیاسی و اجتماعی بر جوانان مسلمان است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: به این صفات حضرت؛ یعنی تحصیل علم، صبر، شجاعت، شناخت مسوولیت، تبلیغ دین، اطاعت و پیروی از امام را نیز باید اضافه  و به آن اقتدا کرد، تا جوانان بتوانند در سایه الطاف الهی زندگی توأم با موفقیت و سعادت داشته باشند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از ۱۵ جوان موفق چهارباغی تجلیل به عمل آمد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها