گزارش تصویری/

تجلیل از فعالیت طلاب جهادی در عرصه خدمت رسانی به کادر درمان و بیماران کرونایی

یکی از مهمترین جلوه های جهادگران عرصه دفاع از سلامت مردم در مقابل ویروس منحوس کرونا، حماسه سازی طلاب جهادی در این عرصه است. عرصه هایی همچون تغسیل های اولیه دوران کرونا، که کسی جرات انجام آن را نداشت.
کد خبر: ۹۳۹۸۷۴۲
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) به همت بسیج طلاب سپاه استان البرز با حضور حجت الاسلام یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه از روحانیون بسیجیِ جهادی، اعم از خواهر و برادر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
حجت الاسلام قدرتی، مسئول بسیج طلاب سپاه امام حسن مجتبی(ع) در حاشیه مراسم با اشاره بر بیان مقام معظم رهبری که از مردم خواستند علاوه بر نهضت  احسان عمومی و مواسات در مسائل بهداشتی،  به میدان بیایند، گفت: در روزهای آغازین کرونا که خانواده ها می ترسیدند به نزدیکانِ بیمار خود، حتی به جنازه ی عزیزانشان نزدیک شوند، در زمانی که امکان حضور همراه بیمار در بیمارستان وجود نداشت و کادر درمان با یک غافلگیری سخت مواجه شده بودند یکی از مهمترین جلوه های جهادگران عرصه دفاع از سلامت مردم در مقابل ویروس منحوس کرونا، حماسه سازی طلاب جهادی در این عرصه بود. فرمان رهبری را لبیک گفتند و همچون فرشتگان نجات، خود را به کمک کادر درمان و بیماران کرونایی رساندند. عده دیگر از طلاب جهادگر در آرامستان‌ها مشغول تجهیز اموات کرونایی شدند و در امر تغسیل و تدفین اموات کرونایی زحمات فراوانی متحمل شدند.

برای دیدن تصاویر در سایز اصلی کلیک کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها