خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار سعید وطن دوست ،فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مانه وسملقان با صدور پیامی سالگرد حماسه ۱۶ آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی شهرستان به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۹۸۳۶۸
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

 

به گزارش خبرگزاري بسیج سرهنگ دوم پاسدار سعید وطن دوست ،فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مانه وسملقان با صدور پیامی سالگرد حماسه ۱۶ آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی شهرستان به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت.

در این پیام آمده است.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

دانشگاه باید بتواند یک جنبش نرم‌افزاریِ همه‌جانبه و عمیق در اختیار این کشور و این ملت بگذارد تا کسانی که اهل کار و تلاش هستند، با پیشنهادها و با قالبها و نوآوریهای علمیِ خودی بتوانند بنای حقیقی یک جامعه آباد و عادلانه مبتنی بر تفکّرات و ارزشهای اسلامی را بالا ببرند
امام خامنه ای (مدظله العالی)

شانزدهم آذر ماه روز دانشجو یادآور رشادت وشجاعت دانشجویان فهیمی است که با درک عمیق خود نسبت به رژیم وابسته پهلوی وحامیان او در نظام سلطه اعتراض کردند وبا خون خود ظلم ناپذیری وحق طلبی دانشجو را امضاء نمودند .

شصت‌وهفت سال پیش جوانان دانشجوی این مرزوبوم با تشخیص درست خود و انجام رسالت خطیر دانشجویی و اقدام به موقع در مقابل زیاده‌خواهی استکبار جهانی قیام کردند و با تقدیم خون خود نقطه عطفی در تاریخ کشور رقم زدند.

اینجانب با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مبارز برابر ظلم و استکبار در روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲ امیدوارم دانشجویان عزیز کشورمان در ادامه راه نورانی شهدای گرانقدر دانشجو با عزم ملی و جهاد علمی مسیر پیشرفت هر چه بیشتر سطح علمی کشور را در راستای اقتدار این نظام مقدس توسعه دهند و بتوانند با تولیدات نوین علمی خود ادامه دهنده راه شهید محسن فخری زاده و همچنین شهدایی که در راه پیشرفت علمی کشور مجاهدت کرده‌اند باشند و بتوانند پیشرفت علمی این مرز و بوم را بدون وقفه پیش ببرند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها