نماینده مردم کرج،اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم و شخص رییس جمهوری نگاهی متفاوت تر از دولت قبل به مردم دارد و این حضور مستمر در میان اقشار مختلف جامعه ، امیدواری به بهبود شرایط کشور را دوچندان می کند.
کد خبر: ۹۳۹۸۱۴۲
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

به گزارش خرگزاری بسیج از کرج، علیرضا عباسی  نماینده مردم کرج،اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مستمر در بین اقشار مردم استانهای مختلف با سفرهای فارغ از تشریفات خاص یکی از دستاوردهای اجتماعی قابل تحسین دولت عدالت گستر در ۱۰۰ روز اخیر است.
وی ادامه داد: دولت سیزدهم با رویکرد مردم محوری امروز تنها در پایتخت حضور ندارد و بصورت میدانی مشکلات سایر استانها را نیز بررسی می کند.
عباسی، برگزاری جلسات منظم با منتقدان را از دیگر عملکردهای ویژه دولت سیزدهم دانست و گفت: امروز منتقدان مورد مشورت قرار می گیرند و از نظرات آنان در حوزه های اقتصادی،فرهنگی و سیاسی بهره برده می شود.
وی یادآور شد: از دیگر دستاوردهای این دولت که به روحیات شخص رییس جمهوری باز می گردد آن است که منتقدان شایسته و بسیاری از رقبای انتخاباتی شخص رییس جمهوری را کمک می کنند.
نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز سیاست خارجی دولت نیز از نگاه به غرب یا چند کشور به نگاه به کشورهای همسو ، همسایه و شرق معطوف شده که در واقع نوعی سیاست خارجی متعادل و متوازن با غالب کشورهای دنیا داریم .
عباسی، پیوستن به پیمان شانگ های و برگزاری جلسات با کشورهای همسایه را از دیگر عملکردهای مثبت در ۱۰۰ روز نخست کاری دولت سیزدهم عنوان کرد.
وی گفت: با تغییر متولیان سیاست خارجی و مواضع شخص رییس جمهوری، نگاه به موضوع برجام عزت مندانه شده است ، بطوریکه امروز زمان و مکان مذاکرات را ما تعیین می کنیم.
وی تاکید کرد: ابتدا باید تحریم ها برداشته شود سپس موارد بعد صورت گیرد که اینها نشانه تغییر رویکرد در سیاست خارجی است.
نماینده کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از سوی دیگر امروز شاهدیم که رییس جمهوری برای رسیدگی و هم افزایی در موضوعات مختلف در مجلس حضور می یابد و برگزاری منظم جلسه سران سه قوه ،شفافیت دولت و اطلاع رسانی به مردم از دیگر دستاوردهایی است که در دولت سیزدهم شاهد هستیم.
کمترین تنش در حمله سایبری به پمپ بنزین ها و اجرای مطلوب طرح واکسیناسیون از دیگر عملکردهای دولت سیزدهم بود که نماینده مردم کرج،اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی به آن اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها