کانون تخصصی خدمت رضوی، طی فراخوانی به جمع‌آوری خاطرات ناب لحظات خدمت خادمیاران و یاوران رضوی در قالب داستان، شعر و دل‌نوشته اقدام کرده است.
کد خبر: ۹۳۹۷۶۸۳
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان تهران با محوریت و مشارکت خادمیاران کانون خبر و فضای مجازی منطقه ۱۴، به‌منظور ترویج فرهنگ و سیره رضوی و انعکاس خدمات، فعالیت‌ها و به شکرانه خدمت به ساحت مقدس علی بن موسی الرضا(ع)، به جمع‌آوری خاطرات ناب لحظات خدمت خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران در قالب داستان، شعر و دل‌نوشته اقدام کرده است.

به همین منظور کلیه خادمیاران و یاوران رضوی می‌توانند تجربیات، اتفاقات، گشایش‌ها، سختی‌ها و زیبایی‌ها، صحنه‌های ماندگار، لحظات شیرین تأثیرگذار، خاطرات و حس ناب خدمت و رویدادهای عرصه خدمت رضوی که طی دوره فعالیت با آن مواجه شده‌اند را تا پایان آذر ١۴٠٠ مصادف با میلاد حضرت زینب(س)، به شماره ۰۹۳۵۷۷۶۰۲۰۸ در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند. 
 
آثار ارسالی باید همراه با نام و نام خانوادگی، کد ملی، عنوان عرصه و کانون خدمت رضوی، زمان و مکان رویداد باشد و در صورت داشتن تصویر مرتبط و مناسب همراه متن پیوست شده و جهت اصلاح و تکمیل آثار شماره تماس و راه ارتباطی ارسال‌کننده نیز درج شود و خاطرات مکتوب خود را در قالب فایل متنی با حداکثر ٣٠٠ کلمه یا فایل صوتی با زمان حداکثر سه دقیقه ارسال فرمایند.
ارسال نظرات