مراسم افتتاحییه پایگاه های مقاومت بسیج برادر و خواهر مسجد محمدرسول الله صلی الله علیه وآله وسلم باحضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی از مسئولین سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۶۷۱
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به آثار و برکات نقش و تفکر بسیجی گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی، فراتر از مرزهای ایران اسلامی است، این تفکر ناب آن که برگرفته از اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم می باشد، به ممالک اسلامی و ملل محروم و تحت ستم، رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدرادامه داد: چفیه  و پیشانی بند های سرخ، سبز و سفید با شعارهای الهی، از پیشانی رزمندگان اسلام از جبهه های نبرد حق علیه باطل به پرواز در آمده و بر فراز آسمان های قلوب و روح جوانان با ایمان سوریه، لبنان، فلسطین،یمن و دیگر رزمندگان مسلمان به گردش در آمد.

یادگار سالهای دفاع مقدس افزود: رویکرد نوین بسیج که اختصاص به جمهوری اسلامی ایران دارد، در طی سالهای اخیر، سازماندهی گردید و استمرار اقدامات ارزشمند و تلاش های مخلصانه و فعالیت های مومنانه ی شجره طیبه ی بسیج بر همگان آشکار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قمربنی هاشم علیه السلام اظهار داشت: شایستگی عملکرد دریادلان بسیجی به اندازه ای است که نه تنها انقلابیون، بلکه بی تفاوت ها و گاه معترضین و مخالفین انقلاب هم، بر وجود چنین فرهنگ و تفکری افتخار می کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: بسیجیان در سالهای دفاع مقدس در لباس مقدس رزم به کشور خدمت کردند و پس از جنگ تحمیلی در قالب سازندگی و امروز در جنگ نرم و تحریم اقتصادی، که علاوه برتداوم اقدامات سازندگی خود،با رویکردی علمی فرهنگی وارد عرصه کارزار شده است، بسیج این توانمندی را دارد که در شرایط مختلف پرچمدار تقویت و استحکام درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، سرودجمهوری اسلامی ایران

خیر مقدم گویی فرمانده حوزه صاحب الزمان (ارواحنافداه) شهرکرد،اجرای سرود، مسابقه و تقدیم احکام مسئولیت اعضاء شورای پایگاه های بسیج، از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه پایگاه های بسیج بود که با حضور جمعی از مسئولین و هیئت امنای مسجد حضرت محمدرسول الله صلی الله علیه وآله وسلم میرآبادغربی،اهالی محله امین و جمع کثیری ازبسیجیان برگزار شد.

ارسال نظرات