خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان:

بسیج نقش کلیدی در نشر تفکر جهان شمول انقلاب اسلامی دارد

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به ضرورت توجه عملی به بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان زمینه ساز تحقق تمدن جهانی اسلام، نقش نیروی مردمی و ولایی بسیج را در نشر تفکر جهان شمول انقلاب اسلامی کلیدی دانست.
کد خبر: ۹۳۹۷۶۳۲
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سرهنگ پاسدار محمدحسین تقی پور در آئین افتتاح محله اسلامی امام خمینی (ره) این شهرستان که با حضور مسئول قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، امام جمعه، دادستان، رئیس شورای اسلامی شهر و جمع کثیری از مدیران، علما، بسیجیان و اقشار مختلف مردم دامغان برگزارشد، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که در پنجم آذرماه ۵۸ غرس شد و اکنون به عنوان یک فرهنگ متعالی، یک مکتب و تفکر در جامعه ما و جهان اسلام جاری و ساری است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه نقش آفرینی بسیج در چله نخست انقلاب بابرکات فراوانی همراه بوده و این ایفای نقش در گام دوم انقلاب استمرار دارد، افزود: هنوز مدت زیادی از پیروزی انقلاب اسلامی ما نگذشته بود که دشمن به کشورمان حمله کرد و بسیج در روز‌هایی تشکیل شد که دشمن خیال نابودی انقلاب ملت ما و تصرف و تجزیه ایران را در سر می‌پروراند.

وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و زحمات مدبرانه رهبر معظم انقلاب در تهیه و تدوین این نقشه راه حکیمانه، خاطرنشان کرد: توجه عملی همگان به بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان زمینه ساز تحقق تمدن جهانی اسلام یک ضرورت است و بدون تردید نقش نیروی مردمی و ولایی بسیج در نشر تفکر جهان شمول انقلاب اسلامی کلیدی است.

تقی پور با بیان اینکه امروز در عصر تقابل ارزش‌های اسلام ناب محمدی و ضد ارزش‌های آمریکایی هستیم، تصریح کرد: تفکر بسیجی سدی مستحکم در برابر نظم جهانی مدنظر استکبارجهانی است؛ اصل و شاکله این تفکر رهایی بخش، دفاع از محرومان، سیطره ارزش‌های اخلاقی و استکبار ستیزی است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان این مهم که تقابل و جهاد با مستکبران امروز بسیار پیچیده‌تر و هوشمندتر از دوران دفاع مقدس است، اظهارداشت: بسیج در میدان‌های جهاد همیشه رشد کرده و توفیقات بسیاری داشته است، جهاد علمی، جهاد دفاعی و جهاد اقتصادی، عرصه‌های مهمی است که امروز کشور در آن‌ها نیازمند حضور بسیج و تفکر بسیجی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها