فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در دیدار با یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت:انتقال فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف مهم یادگاران هشت سال دفاع مقدس است که می تواند برای جوانان ‌تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۹۳۹۷۶۱۱
|
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرج، حمزه پرویزی فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در دیدار با یادگاران هشت سال دفاع مقدس مقر قرارگاه شهید قاسم سلیمانی گفت: پیشکسوتان در هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن تا به دندان مسلح ایستادگی کردند و این ایستادگی موجب شد حتی یک وجب از کشور به دست نا اهلان نیفتاد. 

وی در ادامه گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف مهم شما است چون آن دوران را لمس کرده و بازگو کردن آن برای جوانان این مرز و بوم می تواند بسیار ‌تاثیرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در فضای مجازی با سوءاستفاده از وضعیت معیشتی مردم به دنبال فاصله انداختن بین مردم و مسئولین است اما به دولت نوپا بایستی فرصت آن را داد که نقاط ضعف موجود در کشور را جبران کند . 

پاسدار پرویزی در پایان گفت: با عنایت خداوند، مردم همواره در مقابل سختی ها ایستادگی کردند و با تحمل مشکلات بنزین در آتش دشمن نمی ریزند اما عده ای هستند که ساده لوحانه هر موضوعی را قبول می کنند.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات