خبرهای داغ:
همایش نکوداشت نماز، به همراه تجلیل از فعالان این عرصه، توسط قسمت روابط عمومی سپاه جهرم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۴۸۴
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به همت قسمت روابط عمومی و تبلیغات سپاه این شهرستان، با حضور کارکنان و سربازان آن ناحیه، همایش نکوداشت نماز و تجلیل از فعالان این عرصه در نمازخانه امام حسین (ع) سپاه جهرم برگزار شد. 

حجت الاسلام ظهرابی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه جهرم در این برنامه با اشاره به ارزش نماز اول وقت و تاثیرات معنوی آن، اهتمام به برگزاری نماز اول وقت و جماعت را از اصول اعتقادی سپاه پاسداران عنوان نمود. 
 
وی وقت گذاشتن برای نماز و تعقیبات آن را از نشانه های مومن توصیف نمود و گفت: طبق احادیث و روایت اگر نماز انسان در روز قیامت از او قبول شود بقیه اعمال او نیز مورد قبول قرار میگیرد. 
 
حجت الاسلام دهقان مسئول سازمان تبلیغات شهرستان جهرم نیز در این برنامه، نماز را از زبان مبارک پیامبر گرامی اسلام، نور و چراغ تاریکی قبر، برطرف نمودن کبر و تکبّر در انسان، نشانه خضوع و خشوع و ... توصیف نمود. 
 
وی با اشاره به حدیثی از ائمه معصومین(ع) پانزده بلا برای انسانی که نماز را سبک بشمرد تشریح نمود. 
 
حجت الاسلام دهقان با اشاره به آیه مبارکه« سلکم فی صقر» افزود: در روز قیامت گروه بهشتیان از برخی از جهنمیان علت عذابشان را جویا میشوند که گروه جهنمیان در جواب میگویند: "ما از  نمازگزاران نبودیم". 
 
از دیگر بخش های این همایش پخش نماهنگ اهمیت نماز در کلام مقام معظم رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود. 
 
گفتنی است در پایان این برنامه، تعدادی از فعالان پایور و سربازان وظیفه عرصه برگزاری نماز جماعت در سپاه جهرم، مورد تشویق قرار گرفتند. 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها