خبرهای داغ:
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت کامل از تولیدکنندگان و صنعتگران گفت: مدیری که چوب لای چرخ تولید می‌گذارد، جایش در استان فارس نیست.
کد خبر: ۹۳۹۷۴۷۱
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از دفتر نماینده مردم شیراز و زرقان ابراهیم عزیزی در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و چند واحد صنعتی با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا صنعت کشور رونق بگیرد، اظهار داشت: امروز حمایت از تولید در مقام عمل و نه در حرف، از اوجب واجبات است.

او با اشاره به نقش تولید در حل مسائل مختلف کشور از جمله بیکاری گفت: هر پدیده‌ای را بخواهیم کنترل کنیم حتی در بعد امنیتی، باید تولید و اشتغال هدف قرار گیرد و مورد توجه جدی باشد.

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: نمی‌توان از جوانی، ازدیاد جمعیت و اشتغال حرف زد و از تولید و حمایت از تولیدکنندگان حرف نزد چراکه گردش اقتصاد کشور وابسته به تولید است.

عزیزی تاکید کرد: فتح الفتوح ما امروز باید حمایت از تولید باشد و اگر صنعت‌گران مورد حمایت قرار گیرند،  به همه اهداف خود خواهیم رسید.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصرار موکد به رفع موانع تولید در استان داریم و این مساله خط قرمز ماست، افزود: ما نمی‌توانیم مدیری داشته باشیم که خود را نسبت به تولید بی‌مسئولیت بداند و حامی تولید نباشد.

او با خطاب قرار دادن همه مدیران دستگاه‌های اجرایی که سهمی در رونق تولید دارند، گفت: مدیری که نگاهش به تولید و حمایت از آن ضعیف بوده و یا چوب لای چرخ تولید بگذارد، وجودش در استان ضرورتی نداشته و در واقع هیچ جایگاهی در استان فارس نخواهد داشت.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که سطح نگاه و مدیریت خود را بالا ببرند و افزود: مدیری که سطح کار خود را پایین بیاورد و نگاه کلان و عمیق به مسأله تولید و حمایت از تولید کنندگان واقعی نداشته باشد، مدیر در تراز دولت سیزدهم و نظام اسلامی نیست چراکه اگر می‌خواهد کار کند، باید در این چهارچوب که خواسته اصلی مردم است، عمل کند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای صنعتگر باید فرش قرمز پهن کرد، افزود: بخشی از رفع موانع تولید بر عهده نمایندگان است که اگر مشکل در استان حل نشد از مسئولان ملی مطالبه‌گری کنند که در این راستا آماده همه گونه خدمت هستیم.

عزیزی همچنین تاکید کرد: در نظام اسلامی ریاست نداریم بلکه همه مسئول و پاسخگو هستند لذا فارغ از این چهارچوب‌ها باید همه در رفع موانع تولید تلاش کنیم به ویژه مجموعه صمت، منطقه ویژه اقتصادی و غیره تا تولیدکنندگان با خیال راحت به تولید مشغول شوند و دغدغه دیگری جز افزایش کیفیت محصول خود نداشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها