نوری سرباز ۱۵ ماه خدمت دانشگاه امام حسین(ع)، درباره درگیری اخير خود با یک سارق در تهرانپارس توضيحاتي ارائه کرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۴۲۶
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد نوری سرباز غيور وطن درباره حادثه برخورد با سارقی که قصد سرقت گوشی یک خانم در خیاباني در تهران را داشت، در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما اظهار داشت: من همیشه ساعت ۴ از پادگان بیرون می‌آمدم، اما آن روز به دلیل سردرد مرخصي گرفتم و زودتر بیرون آمدم‌. حوالی ساعت يک ظهر بود که در محله استخر تهرانپارس بودم، برای پارک جا پیدا نکردم به همین دلیل به کوچه بالایی رفتم. همانجا دیدم که سارقي قصد سرقت کيف و تلفن همراه یک خانم را دارد.

سرباز نوري با بيان اينکه وقتي ديدم آن خانم به زمین افتاد، احساس کردم این اتفاق برای مادر خودم افتاده است و به همین دلیل با ماشین به فرد سارق زدم و بعد از آن با او درگیر شدم. این کار وظیفه انسانی بوده است و از مردم هم می‌خواهم در صورت مشاهده چنین اتفاق‌هایی، بی‌تفاوت نباشند.

در ادامه، معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین(ع) به روي خط برنامه آمد و ضمن قدرداني از اقدام اين سرباز غيور، گفت: ارزش کاری که محمد نوری انجام داد، بسیار زياد است و ما تلاش می‌کنیم تا گوشه‌ای از زحماتش را با بخشش ۶ ماه اضافه خدمتش جبران کنیم.

سرهنگ شهباز با بيان اينکه کار سرباز محمد نوری، رسالت همه جوانان است که میراث‌داران خون شهدای دفاع مقدس هستند و شجاعانه از ارزش‌ها دفاع می‌کنند.

ارسال نظرات