خبرهای داغ:
سید محمد حسینی گفت: گزارش ۱۰۰روزه دولت به‌زودی منتشر می‌شود و وزارتخانه‌ها در حال جمع‌بندی هستند.
کد خبر: ۹۳۹۷۳۳۱
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه در بودجه امسال ظرفیت‌های استان‌ها لحاظ شده است اظهار داشت: تلاش شده است توزیع بودجه همراه با عدالت باشد.

وی با اشاره به اینکه کشور دیگر از پشت صفحه مانیتور اداره نمی‌شود اضافه کرد: رئیس جمهور سفرهای استانی دارد و شخصاً ورود می‌کند و مسائل و مشکلات را از نزدیک مشاهده می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با ابراز اینکه ترویج مکتب شهید سلیمانی در دستور کار قرار دارد افزود: کرمان یک استان ویژه است و با حضور شهید سلیمانی در این استان، انتظارات از این استان زیاد است.

وی با تأکید به اینکه ابعاد شخصیتی حاج قاسم باید به‌عنوان یک الگو مطرح شود و آن را به جامعه معرفی کرد گفت: از سند تحول دولت به‌زودی رونمایی می‌شود و این سند بر اساس تفکیک دستگاهی نیست و تحقق آن می‌تواند به پیشرفت کشور کمک کند.

بیشتر بخوانید

استاندار کرمان: الگوسازی ویژگی‌های شهید سلیمانی نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت می‌کند

امام جمعه کرمان: توسعه نامتوازن چالش بزرگ استان است

امام جمعه کرمان: دولت با دقت و سرعت نیروهای جهادی و اهل کار را در رده‌های مختلف مستقر کند

حسینی با بیان اینکه خواسته جدی رهبر معظم انقلاب بر تحول در دولت است ادامه داد: فرصت خوبی برای همکاری سه قوه فراهم شده تا اگر نیاز است حتی در حوزه‌ای جراحی شود، با کمک هم انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در موارد زیادی پیشقدم بوده و امروز هم این انتظار از کرمان وجود دارد گفت: گزارش 100 روزه دولت به‌زودی گزارش می‌شود و وزارتخانه‌ها در حال جمع‌بندی هستند.

ارسال نظرات