خبرهای داغ:
روند واکسیناسیون در استان گلستان به خوبی در حال اجراست به طوری که تاکنون بیش از 2 میلیون و 305 هزار دز واکسن به جامعه هدف تزریق شده است و این اتفاق خوشایند نقشه کرونایی گلستان را آبی کرد.
کد خبر: ۹۳۹۷۳۲۱
|
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

نقشه کرونایی گلستان آبی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ تلاش‌های زیادی برای اجرای واکسیناسیون در استان گلستان انجام شد، طرح شهید سلیمانی به کمک کادر درمان آمد و روند سلامت مردم را تسریع کرد، حالا ثمره شیرین اجرای واکسیناسیون در استان خروج رنگ قرمز از نقشه کرونایی در این خطه شمالی است.

بر اساس آخرین رنگ بندی رسمی شهرستان‌های کشور اعلام شده که استان گلستان به رنگ آبی درآمده است و این اتفاق نباید منجر به عادی‌انگاری بین شهروندان شود بلکه همچنان باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در خصوص آخرین جزئیات شیوع کرونا گفت: روند ابتلا به ویروس کرونا نسبت به روز گذشته 13 نفر کاهش داشته است و اکنون ۲۱۶ مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

عبدالرضا فاضل با مثبت خواندن روند واکسیناسیون در استان گلستان افزود: سه نوبت واکسیناسیون در استان انجام شده و بیش از ۲میلیون و ۳۰۵هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است.

وی با اشاره به برودت هوا و شیوع حساسیت فصلی بیان کرد: مردم باید در این فصل نسبت به سلامت خود بیش از پیش توجه کنند تا مبتلا به ویروس کرونا نشوند، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از تجمعات راهکار دیگری برای عدم ابتلا به بیماری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها