به همت بسیج عشایری سپاه ناحیه ملکشاهی و در راستای کنگره 3000 شهید استان صورت گرفت؛
به همت بسیج عشایری سپاه ناحیه ملکشاهی و در راستای کنگره 3000 شهید استان ایلام،خدمات رسانی به عشایر در منطقه صعب العبور بلوطستان ملکشاهی توسط بسیج عشایری صورت گرفت.
کد خبر: ۹۳۹۷۲۶۷
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت؛ در راستای کنگره 3000 شهید استان ایلام ،اردوی جهادی با اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و میز خدمت با پایکار آوردن ادارات مرتبط جهت پاسخگویی به مطالبات عشایر و رفع مشکلات آنان توسط حوزه عشایری شهید ساده میری در منطقه بلوطستان از توابع شهرستان ملکشاهی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مرادیانی  افزود در این اردوی‌ جهادی تیم پزشکی‌ متشکل‌از‌ پزشک، ماما، پرستار و واکسیناتور به منطقه عشایری بلوطستان اعزام و خدمات پزشکی از جمله ویزیت و داروی رایگان، تزریق واکسن، مراقبت از سالمندان و نوزادان ارائه گردید.

وی اضافه کرد : در این اردوی‌جهادی در راستای کمک مومنانه، بسته های معیشتی با همکاری بسیج کارمندی و کمیته امداد در بین نیازمندان توزیع شد.

وی تاکید کرد : در ادامه این طرح خدمت رسانی، حوزه عشایری اقدام به برگزاری میزخدمت با پایکار آوردن ادارات مرتبط جهت پاسخگویی به مطالبات عشایر و رفع مشکلات آن اقدام نمود.

در این میز خدمت مدیران ادارات بهزیستی، کمیته امداد، امورعشایری، بسیج کارمندی، بسیج. سازندگی و شبکه بهداشت حضور داشتند.

ارسال نظرات