در مراسمی از مادران بسیجی و جوان دارای ۴ فرزند شهر فرادنبه تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۲۵۳
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با توجه به لزوم افزایش جمعیت برای آبادی و عزتمندی ایران اسلامی با هدف تشویق خانواده ها به فرزند آوري، از مادران بسیجی و جوان دارای ۴ فرزند در فرادنبه تجلیل شد.

در این برنامه که به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران زهرای اطهر سلام الله علیها فرادنبه برگزار شد، ضمن قدردانی از روحیه ولایتمداری این مادران بسیجی، به مادران و ۴ فرزند آنان جوایزی اهدا شد.

فرمانده حوزه خواهران زهرای اطهر سلام الله علیها فرادنبه، در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: از اهداف اجرای این برنامه حمایت ازخانواده های جوان با روحیه بسیجی و ولایتمداری و اثبات بی تأثیر بودن تبلیغات دشمنان در راستای کاهش جمعیت مسلمانان د جهان است.

وی،در ادامه افزود: بخشی از هدایای تقدیم شده از تولیدات مشاغل خانگی می باشد که با هدف حمایت از تولیدات مشاغل خانگی خواهران بسیجی حوزه خریداری شده است.

 فرمانده حوزه خواهران زهرای اطهر سلام الله علیها فرادنبه، در پایان خاطر نشان کرد: این طرح تا پایان سال با تجلیل از خانواده های بسیجی و ولایتمدار دارای ۴ فرزند و بیشتر که توسط پایگاه ها شناسایی شده اند، ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات