خبرهای داغ:
حجت الاسلام ترابی گفت: خوشبختانه تیم مذاکره‌کننده ارشد کشورمان با آگاهی تمام در‌ مذاکرات حاضر شده و به خاطر نان اقتدار و عزت خود را به دشمن نفروختند.
کد خبر: ۹۳۹۷۲۰۶
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸

تیم مذاکره‌کننده کشورمان اقتدار خود را در مذاکرات نفروختند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه شهرستان گنبدکاووس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن قدردانی از اقتدار تیم مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات وین اظهار کرد: در این مذاکرات ایران اسلامی از موضع خوبی وارد شده و اعلام کرد تا تمام مسائل ما با کشور آمریکا حل نشود ما با این کشور بر سر میز مذاکره نخواهیم نشست.

وی تصریح کرد: همین حرکت ذلت آمریکا را‌به تصویر کشید زیرا آمریکا در وین حضور داشته ولی‌ جرات حضور در مذاکرات با ایران را نداشت.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اختلافات کشورهای اروپایی در مذاکرات وین خاطرنشان کرد: این‌ اختلافات درونی به نفع کشور ما بوده و ما می‌توانیم آنچه که منافع ملی ایران ایجاب می‌کند را در مذاکرات تثبیت کنیم.

ترابی ادامه داد: تیم مذاکره کننده ارشد کشورمان با اشرافیت کامل همه جوانب را سنجیده و قبل از مذاکرات اعلام کرده بودند که اگر دست نشانده‌های غربی‌ها در محل مذاکرات حاضر و تظاهرات کنند هرگز حاضر به مذاکرات نخواهند‌ شد و توانستند در این مذاکرات با اقتدار وارد شده و به‌قول معروف اقتدار خود را‌ به نانی به دشمن  نفروشند.

وی گفت: قرارداد مهم سه جانبه ایران ترکمنستان و آذربایجان و همچنین وضعیت درآمدهای خوب ارزی کشور سبب شد تا در مذاکرات وین، ایران یک کشور از پیش شکست‌خورده نباشد.

امام جمعه گنبد کاووس  با اشاره به ایجاد تشنج افکار عمومی توسط عده‌ای از غربگران و نفوذی‌های دشمن در کشور بیان کرد: اینکه کشور ما با مشکل آب و یا بازنشستگان با مشکل اقتصادی روبرو هستند بحثی نیست اما دشمنان داخلی و غربگرایان در کشور می‌خواهند با این حرکات دولت ۱۰۰ روزه که با کوهی از مشکلات دولت قبل این مدیریت را عهده‌دار شده زیر سوال ببرند، این مشکلات در این دولت به‌وجود‌ نیامده بلکه مربوط به هشت تا ۱۰ سال گذشته بوده و با اینجال دولت با تمام توان سعی در رفع مشکلات‌جامعه به ویژه مردم دارد.

ترابی با بیان اینکه دانشجویان فریادگر آرمانخواهی و موذن تحقق آرمان‌ها هستند، ابراز کرد: روز ۱۶ آذر روز دانشجو بوده و با توجه به اینکه این اقشار در جایگاه عدالت‌خواهی هستند باید در فضا دادن به این عزیزان  به ویژه بسیج دانشجویی که عصاره خوبی‌ها در مجموعه دانشگاهی و دانشجویی است، توجه بیشتری شود.

وی ضمن تاکید کمک خیرین و پویش‌های مردمی به جامعه معلولان به‌مناسبت روز جهانی معلولان بیان کرد: خیرین و پویش‌های مردمی در راستای کمک به خانواده‌های‌معلولان به ویژه چند معلول توجه بیشتر داشته و سازمان بهزیستی تنها به دارایی‌های این سازمان اکتفا نکرده و از دیگر نهادها و جامعه خیرین کمک بگیرد‌.

امام جمعه گنبد کاووس تقویت سامانه هوشمند توزیع کالا را در راستای قطع رانت‌خواری توصیه کرد و گفت: تیم اقتصادی کشور با این کار دست رانتخواران را قطع کرده و بازار را از آشفتگی خارج خواهد کرد و در اقدام‌های بعدی بیشترین نفع و سود به جیب دهک‌های پایین جامعه خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها