خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

شهداء، معلمان عزت آفرین برای انقلاب اسلامی در جغرافیای عالم هستند

سردار آتانی گفت: امروز فرهنگ ایثار و شهادت، حلال مشکلات انقلاب و مکتب تشیع است، چرا که شهداء، معلمان عزت و اقتدار آفرین برای انقلاب در سطح منطقه و جهان هستند.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۵۹
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در مراسم هفتمین روز شهادت مدافع نظم و امنیت شهید مهدی محرمی در مسجد چهارده معصوم شهرک آراسنج شهرستان بوئین زهرا، به نقشه ها و توطئه های دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی دانست و گفت: شعار سیاسی انقلاب اسلامی ایران در ابتدای انقلاب شعار « نه شرقی و نه غربی » بود و این شعار برای بلوک شرق و غرب غیر قابل تحمل بود، از این رو دشمنان اسلام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در طول 43 از عمر انقلاب همه نوع نقشه و توطئه های شوم برای نابودی انقلاب به کار بستند اما بصیرت و آگاهی مردم این نقشه و توطئه ها را خنثی کرده است.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران در طول این 43 سال به نظام سلطه و در رأس آنها آمریکا جنایتکار ثابت کرده که ایران اسلامی قابل اشغال شدن نیست و با تمام توان از تمامیت ارضی خود دفاع می کند و نمی گذارد هیچ توطئه و نقشه شومی برای نابودی مکتب اسلام و انقلاب اسلامی ایران در منطقه شکل بگیرد.

سردار رفیعی، به عقب نشینی دشمن در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی، امروز سکاندار میدان مبارزه با استکبار جهانی است و میدان مبارزه را نه تنها ترک نکرده، بلکه این میدان را با گروه های مقاومت تقویت کرده و تقویت جبهه مقاومت باعث شده است که ما آثار عقب نشینی دشمنان انقلاب و اسلام را در منطقه مشاهده کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود، فرهنگ ایثار و شهادت را فرهنگ اسلام ناب محمدی دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ اسلام ناب محمدی و مکتب عاشوراء است و این فرهنگ باعث شد هشت سال جنگ تحمیلی به دفاع مقدس تبدیل شود. امروز نیز این فرهنگ حلال مشکلات انقلاب و مکتب تشیع است، چرا که شهداء، معلمان عزت و اقتدار آفرین برای انقلاب در سطح منطقه و جهان هستند و هدف نهایی ما و انقلاب اسلامی این است که این فرهنگ اهل بیت (ع) را جهانی کنیم و مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها