خبرهای داغ:
برخورداری گفت: مرحله دوم رنکینگ دو مسابقات قهرمانی استان در رشته تیراندازی با کمان در دو بخش ریکرو و کامپوند با حضور ۴۷ ورزشکار، امروز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۵۸
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

قزوین_ابراهیم برخورداری رئیس هیأت تیر و کمان استان قزوین در حاشیه برگزاری مرحله دوم رنکینگ دو مسابقات قهرمانی استان در رشته تیراندازی با کمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: مرحله دوم رنکینگ دو مسابقات قهرمانی استان در رشته تیراندازی با کمان در دو بخش ریکرو و کامپوند، امروز برگزار شد.

وی گفت: این مسابقات در رشته ریکرو و کامپوند در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته ریکرو پسران و دختران نونهال به طور مجزا برگزار شد.

برخورداری اظهار کرد: رشته کامپوند در فاصله ۵۰ متر، رشته ریکرو در فاصله ۱۸ متر برگزار شد و از ۵ شهرستان قزوین، تاکستان، البرز، بوئین زهرا و آبیک در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس هیأت تیر و کمان استان قزوین عنوان کرد: اعضای برتر که قرار است به مسابقات استعدادهای برتر که در بهمن ماه برگزار می شود اعزام شوند، رکورد های خوبی را به ثبت رساندند و امیدواریم در این مسابقات بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی افزود: در رشته کامپوند نیز تیم استان قزوین در مسابقات لیگ برتر کشوری به نام هیات تیراندازی با کمان استان قزوین حضور دارد و این مسابقات، به آمادگی کافی و لازم اعضای تیم کمک می کند تا با رقبای خود در استان های دیگر به رقابت بپردازند.

برخورداری گفت: این مسابقات از صبح امروز با حضور ۴۷ ورزشکار در هر دو رشته به صورت استانی، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد و هدف اصلی ما آمادگی هر چه بیشتر ورزشکاران برتر این رشته جهت حضور در مسابقات استعدادهای برتر و نیز مسابقات لیگ برتر کشوری که تیم کامپوند حضور دارند، می باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها