خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی گفت: در راستای برگزاری اجلاسیه نماز، سپاه پاسداران، همایش هایی به نام طرح منزلت نماز در استان ها برگزار می نماید که در استان قزوین نیز این همایش با عنوان «اقتدار و معنویت» برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۳۳
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اولین جلسه همایش منزلت نماز نیروهای مسلح استان قزوین با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، مسوول نمایندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جمعی از مسوولان استانی در محل سپاه استان برگزار شد..

حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم بیان کرد: هرساله اجلاسیه نماز در سطح کشور برگزار می شود و پیش از اجلاسیه، همایش های مختلفی در استان ها به عنوان مقدمه برگزار می شود.

وی گفت: امسال نیز این اجلاسیه در تهران برگزار می شود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همایش هایی به نام طرح منزلت نماز در استان ها برگزار می نماید که در استان قزوین نیز این همایش با عنوان «اقتدار و معنویت» برگزار می شود.

مسوول نمایندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: همایش «اقتدار و معنویت» در روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه سالجاری در سالن همایش های دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه این همایش ویژه نیروهای مسلح استان است عنوان کرد: این همایش اهمیت و منزلت نماز را در تمام سطوح جامعه به ویژه در بین نیروهای مسلح بیان می کند.

وی افزود: برهمین اساس نیاز است تا در طول چند روز باقیمانده به این همایش، چهره و فضاسازی شهری مرتبط با همایش آماده سازی شود. لذا انتظار می رود همایشی در خور استان برگزار شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها