خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛

نیروهای مسلح بازوی توانمند امام زمان هستند

آیت اله عابدینی گفت: نیروهای مسلح بازوی توانمند امام زمان هستند که به آیه «اعدوا لهم مستطعتم من قوه» عمل کردند که موجب دلبستگی مستضعفان عالم به قدرت و توانمندی آنها شدند.
کد خبر: ۹۳۹۷۱۱۹
|
۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیت اله عبد‌الکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تقدیر از خانواده معظم شهدای مدافع حرم و تقدیر از خانواده شهید بابایی و شهید لشگری در سالن ۲۹ فروردین لشگر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: نیروهای مسلح بازوی توانمند امام زمان هستند که به آیه «اعدوا لهم مستطعتم من قوه» عمل کردند که موجب دلبستگی مستضعفان عالم به قدرت و توانمندی آنها شدند.

وی گفت: همه‌ عالم، جنود و لشگر خداست. حتی دشمنان جنود الهی هستند که به نفع شما و به ضرر خودشان عمل می کنند.

آیت اله عابدینی تصریح کرد: امیرالمومنین به سپاهیان خود فرمودند:"در میدان جنگ، جمجمه‌ی خود را به خدا عاریه دهید." حتی آبروی خود را به خداوند عاریه دهید، زیرا خداوند متعال مدیر خوبی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: شهید اسلامی خواه در برهه حساس سال های ابتدایی جنگ، در لشگر ۱۶ زرهی قزوین و همچنین در بلندی های الله اکبر در سوسنگرد و در کنار رزمندگان تیپ ۳ لشگر ۹۲ اهواز خدمات ارزشمندی را ارائه کرد.

آیت اله عابدینی در پایان گفت: ساده‌ترین سفره های عالم متعلق به نیرومندترین انسان های روزگار بود. این شهید گرانقدر در کنار رزمندگان دیگر بر سر سفره‌ای می‌نشست و غذا می‌خورد که غذای آن نان خشکی بود که از روستاها به مناطق جنگی ارسال می‌شد. این شهید عزیز با اخلاق خوب خود، حلقه اتصال و انتقال سربازان ما به فرهنگ انقلاب اسلامی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها