در اولین مرحله از نظارت ستادی سازمان بسیج اساتید از استان خراسان رضوی صورت گرفت:

بازدید از کانون بسیج اساتید دانشگاه تربت حیدریه

در اولین مرحله از نظارت ستادی سازمان بسیج اساتید از استان خراسان رضوی وحید شریفی دبیر اشراف از کانون بسیج اساتید دانشگاه تربت حیدریه بازدید کرد .
کد خبر: ۹۳۹۷۰۴۴
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، اولین مرحله از نظارت ستادی دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ با حضور دبیر اشراف بسیج اساتید کشور، مسئولین بسیج اساتید استان خراسان رضوی و نیز اعضای شورای کانون تربت حیدریه برگزار شد در این برنامه از کانون بسیج اساتید دانشگاه تربت حیدریه بازدید شد.

در این مراسم حسن فتحی رئیس دانشگاه تربت حیدریه ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه از اقدامات و عملکرد کانون بسیج اساتید تربت حیدریه تشکر و قدردانی نمود.

سپس احسان عظیمی‌راد مسئول این کانون گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات کانون از ابتدای سال تا کنون ارائه کرد و نیز در خصوص نحوه  ارتباط و  هم افزایی مطلوب و موثر بسیج اساتید با ارکان و مسئولین شهرستان تربت حیدریه توضیحاتی را بیان کرد.

وحید شریفی دبیر اشراف بسیج اساتید کشور نیز در این برنامه ضمن تشکر ازفعالیت‌ها و هم‌افزایی رده‌های بسیج در شهرستان تربت حیدریه، با توجه به اقدامات صورت گرفته در این کانون استادیذ( از جمله ارتباط مستمر با بسیج دانشجویی و بسیج کارمندان)، نسبت به اجرای نقش امامت اقشار بسیج اساتید ابراز امیدواری کرد و نیز  به اهمیت اشراف اشاره کرده و انعکاس اخبار و گزارش عملکرد اقدامات صورت گرفته را عامل پیشرفت و برطرف‌کننده ابهامات و اشکالات در مأموریت های نهضت استادی بسیج دانست.

در پایان علیرضا صبوری جانشین بسیج اساتید استان خراسان رضوی،  ضمن تشکر از حضور دبیر اشراف سازمان در کانون بسیج اساتید شهرستان تربت حیدریه، بر ارتقاء سطح کیفی برنامه ها و افزایش اثربخشی در جامعه تاکید نمود.

انتهای پیام/

منبع: دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج خراسان رضوی

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار