رییس بسیج مستضعفین کشور با بیان این که یکی از کارهای بسیج الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم سالار است، گفت: خدا را شکر استان خوزستان در این الگوسازی پیشتاز بوده است.
کد خبر: ۹۳۹۶۹۶۰
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، رییس بسیج مستضعفین کشور با بیان این که یکی از کارهای بسیج الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم سالار است، گفت: خدا را شکر استان خوزستان در این الگوسازی پیشتاز بوده است.  

سردار سلیمانی امروز یازدهم آذرماه در حاشیه افتتاح کارخانه تولید پوشاک نظامی و صنعتی در اهواز، اظهارکرد: ما ظرفیت های فراوانی در کشور برای حل مشکلات اقتصادی داریم و با برنامه ریزی درست می توان این ظرفیت ها را به میدان آورد و بر مشکلات اقتصادی چیره شد. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز در اهواز شاهد بهره برداری کارخانه تولید پوشاک نظامی و صنعتی هستیم که در مسیر اقتصاد مقاومتی مردم سالار از یک چرخ خیاطی شروع شد و با پشتیبانی بسیج سازندگی خوزستان، امروز به کارخانه تولیدی پوشاک رسیده است و در سال های آینده نیز توسعه پیدا خواهد کرد. 

رییس بسیج مستضعفین کشور گفت: این الگوسازی به ما نشان می دهد که در موضوعات مختلف اقتصادی با تمرکز بر تولید و با میدان آوردن همه ظرفیت ها می توانیم بر مشکلات اقتصادی چیره شویم.  

وی عنوان کرد: یکی از کارهای بسیج نیز الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی مردم سالار است که خدا را شکر استان خوزستان در این الگوسازی پیشتاز بوده است.

سلیمانی بیان کرد: برنامه سازمان بسیج سازندگی نیز پشتیبانی جدی تر، موثرتر وسیع تر از کارهای مردمی است و تلاش خواهیم کرد که مردم و به ویژه جوانان بتوانند در اقتصاد مقاومتی مردم سالار نقش آفرینی کنند و شاهد کاهش مشکلات اقتصادی باشیم.

ارسال نظرات