خبرهای داغ:
شاهرود_مدیر مجموعه تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری با بیان اینکه محیط اسلامی موجب بارور شدن انسان‌هاست، گفت: عملیاتی کردن گام دوم انقلاب از وظایف مهم طلاب علوم دینی است.
کد خبر: ۹۳۹۶۸۹۶
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

محیط اسلامی موجب بارور شدن انسان‌ها/عملیاتی کردن گام دوم انقلاب از وظایف مهم طلاب علوم دینیبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین فخریان در نشستی با حضور جمعی از اساتید و طلاب خواهر حوزه علمیه حضرت معصومه (س) شهرستان شاهرود با موضوع مدیریت مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری، با اشاره به اینکه سیره پیامبران اظهار کرد: اولین آورده دین توسط پیامبران مسئولیت است و پیروان توحیدی عهده دار این مسئولیت هستند.
او اظهار کرد: پیامبران آمدند تا دستگیر مردم باشند و استعداد‌های مردم را بالفعل کنند.
مدیر مجموعه تبیین منظومه فکری رهبری در ادامه با اشاره به ظرفیت سازی و ظرفیت سوزی، محیط سازی اسلامی را مقدمه‌ای بر انسان سازی دانست و گفت: اگر بخواهیم مانند پیامبران تربیت انسان‌ها را به عهده بگیریم باید محیط خوبی را ایجاد کنیم که مطمئنا تاثیر محیط بیشتر از تأثیر آدم‌ها است.
او ادامه داد: دولت سازی مقدمه بر جامعه سازی است که با نظام سازی می‌توان دولت سازی کرد و امروزه ما باید دولت سازی کنیم تا بتوانیم تمدن اسلامی را به وجود آوریم.
فخریان در پایان، عملیاتی کردن گام دوم انقلاب را از وظایف مهم طلاب علوم دینی دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها